معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان گفت: اجرای پروژه فیبر نوری موجب شده آسفالت معابر تخریب شود که بزودی این کار به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 12 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، در این روز‌ها بسیاری از شهروندان از خطوطی که در آسفالت‌های معابر شهر کرمان حفاری شده‌اند گلایه دارند و این مسأله انگار مزاحمت‌هایی مثل گردوخاک، سروصدای زیاد و ترافیک را برای همشهریان کرمانی ایجاد کرده است که علت آن را از محمدرضا یحیی‌زاده معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان جویا شدیم.

وی ضمن عذرخواهی از مردم، اظهار کرد: این پروژه سبب مشکلاتی مثل ایجاد ترافیک و سایر مشکلات شهری شده است، که از صبوری شهروندان تشکر و قدردانی می‌کنم.

یحیی‌زاده با تاکید بر این که پروژه مربوط به اجرای فیبرنوری در شهر کرمان است، خاطرنشان کرد: شهرداری کرمان با قراردادی که با شرکت های‌وب منعقد کرده است، اقدام به حفاری برای اجرای طرح انتقال اینترنت پرسرعت و قوی از طریق فیبرنوری به کل شهر کرمان کرده است..

وی ادامه داد: این طرح به طول ۳۸۰ کیلومتر در کل شهر کرمان در حال انجام است و این پروژه با استفاده از نیرو‌های زیاد و سرعت بالایی که دارد تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید و سپس وارد مراحل بعدی طرح خواهد شد.

معاون شهردار کرمان با تاکید بر این که در طول کشور فقط تعداد معدودی از شهر‌ها به این تکنولوژی مجهز شده‌اند، تصریح کرد: قطعا اجرای طرح فیبرنوری آینده بسیار درخشانی را برای شهر کرمان رقم خواهد زد و تاثیر مثبتی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد داشت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار