شورای اداری شهرستان دنا با سه موضوع بررسی وضعیت پروژه های در دست اجرای این شهرستان ،برگزاری انتخابات و برگزاری مراسمات دهه فاطمیه تشکیل جلسه داد .
کد خبر: ۱۱۴۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 12 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد شورای اداری شهرستان دنا با سه موضوع بررسی وضعیت پروژه های در دست اجرای این شهرستان ،برگزاری انتخابات و برگزاری مراسمات دهه فاطمیه تشکیل جلسه داد .
در ابتدای این نشست مدیران به وضعیت پروژهای در دست اجرای این شهرستان و همچنین گزارشی از کارهای انجام گرفته ارائه دادند .
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت برخی مشکلات که روند اجرای این پروژه ها را کند میکند باید هر چه سریعتر برطرف شوند که مردم خیال نکنند پروژه ای به تعطیلی کشیده شده است .
شعبانی در خصوص پروژه های شهرستان دنا گفت ما در همه روستا ها یک پروژه را حداقل داریم و یا به اتمام رسیده است که از مهم ترین آنها پروژه های آبرسانی به روستاهای مختلف است و مهم ترین آنها پروژه آبرسانی به روستای توت نده است که طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید از دیگر پروژه های ما میتوان به آسفالت معابر روستایی و همچنین آسفالت مسیر های اصلی و پمپاژ های ابرسانی به زمین های کشاورزی اشاره کرد
در ادامه سرپرست فرمانداری دنا به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت مهم ترین موضوعی که پیش روی همه ماست و باید بخوبی آن را انجام دهیم برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است و با توجه به اینکه شعب اخذ رای مشخص شده است همه ادارات از همین امروز باید پای کار آمده و مشکلاتی که در محل های شعب اخذ رای هست برطرف شوند که برای برگزاری انتخابات مشکلی ایجاد نشود .
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سیسخت هم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت :مراسم عزاداری در مساجد شهرستان دنا و هیئت ها برگزار خواهد شد که همه ما مسولین باید دست به دست هم دهیم که مجلسی آبرومندانه برای بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)برگزار شود .
صفادوست بخشدار پاتاوه هم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت :در بخش پاتاوه ما حدود ۱۲۰پروژه کوچک و بزرگ در روستاهای این بخش داریم که این پروژه ها نشان میدهد که دولت پای کار است و و خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده ایم
بخشدار پاتاوه افزود بازدید از این پروژه ها به صورت مرتب انجام میشود و با پیشرفت خوبی در حال انجام اند .
مهم ترین مصوبات این جلسه به این شرح است
معرفی افراد تحت پوشش کمیته امداد به شرکت توزیع برق برای دریافت تسهیلات خرید پنل خورشیدی
مستقر شدن اورژانس دشت بازار
همکاری ادارات علی الخصوص آموزش و پرورش برای تامین میز و صندلی و برق شعب اخذ رای
و مستقر شدن فنی و‌حرفه ای در ساختمان جدید در بخش پاتاوه شورای اداری دنا با محوریت سه موضوع مهم تشکیل جلسه داد

شورای اداری دنا با محوریت سه موضوع مهم تشکیل جلسه داد

شورای اداری دنا با محوریت سه موضوع مهم تشکیل جلسه داد

شورای اداری دنا با محوریت سه موضوع مهم تشکیل جلسه داد

شورای اداری دنا با محوریت سه موضوع مهم تشکیل جلسه داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار