استاندار قم نسبت به کم کاری در عرصه مبارزه با گرانفروشی و نحوه تنظیم بازار در استان هشدارد داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 13 December 2023

به گزارش تابناک قم، دکتر آقامیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور مدیران سازمان های دولتی و صنفی برگزار شد گفت: تنظیم بازار باید در قم به شکل جدی و دامنه داری اجرا شود.

وی با اشاره به این مطلب که به هیچ وجه گرانی مازاد را بر مردم تحمل نمی کند، افزود: دستگاه های مسئول در عرصه تنظیم بازار باید بیش از پیش در زمینه اجرای طرح های گسترده نظارت اجرایی و مردمی در زمینه تنظیم بازار کوشا باشیم.

وی با اخطار جدی به دستگاه های کم کار در زمینه تنظیم قیمت ها و مبارزه با تخلف گرانفروشی گفت: از ابتدای خدمت در این استان با مردم عهد بستیم که اجازه فشار مضاعفی فرای گرانی که به شکل عمومی ایجاد شده است را ندهیم و با تمام توان در مقابل کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می ایستم و به آنها رحم نمی کنیم.

استاندار قم بیان کرد: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود. از این روی ضمن اعتراض به روند فعلی باید تمام تدابیر برای حل مشکلات زیرساختی در جهت نظارت و برخورد با متخلفان اتخاد شود.

وی گفت: اتحادیه ها باید فعالیت پیگیرتر و مستمرتری در عرصه مبارزه با گرانفروشی داشته باشند. بسیج نیروهای مردمی و اطلاع رسانی همگانی از ضررویات اجرای این طرح است.

وی اظهارکرد: مدیران مسئول در این طرح باید گزارشات روزانه توسعه طرح نظارت و برخورد جدی با گرانفروشی را هر شب به بنده ارایه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار