استاندار خوزستان گفت: تولید با هدف صادرات یکی دیگر از مواردی است که باید مد نظر مدیران منطقه آزاد اروند باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 13 December 2023

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب در جلسه با مدیران منطقه آزاد اروند که امروز، ۲۲ آذرماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: منطقه آزاد ایجاد شده است که محلی برای پیشرفت نظام در بخش‌های عمرانی و اقتصادی، تولید و تجاری باشد تا شاهد اشتغال و درآمد برای کشور باشیم و این اهداف مهم باید محقق شوند.

وی افزود: باید با خلق کارهای جدید و جذب سرمایه‌گذاری جدید و اهداف صادراتی جدید همه وقت و توان خود را بگذاریم تا توان منطقه آزاد اروند و استان را چند برابر کنیم.

استاندار خوزستان گفت: باید پروژه‌هایی تعریف شود تا با همکاری مدیران و دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های مورد نظر با احداث کارخانه‌های جدید، در نظر گرفتن اهداف صادراتی و... زمینه را برای ارتقای رشد تولید مهیا کنیم.

حسینی محراب عنوان کرد: همدلی، هماهنگی و هم افزایی میان مدیران بخش‌های مختلف زمینه‌ساز توسعه و رشد و حل مشکلات خواهد بود و با فعالیت براساس برنامه‌ریزی قطعا شاهد تحولاتی در خوزستان خواهیم بود.

وی با تاکید بر توسعه اقتصاد دریامحور ادامه داد: این مساله باید مورد توجه منطقه آزاد اروند باشد و در حوزه گردشگری و شیلات و ... به دنبال توسعه اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد اروند باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تولید با هدف صادرات زمینه‌ساز افزایش درآمد و ایجاد اشتغال خواهد شد، گفت: تولید با هدف صادرات یکی دیگر از مواردی است که باید مد نظر مدیران منطقه آزاد اروند باشد تا بتوانیم سهمی در بازارهای منطقه داشته باشیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار