فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ترافیک زمستانی پلیس راه با مشارکت ۹۳۰ نفر و در قالب ۳۱۰ تیم خودرویی به مدت ۳ ماه در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 15 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سردار جواد تقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از آغاز طرح ترافیک زمستانی پلیس راه استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح ترافیک زمستانی استان با محوریت پلیس راه و سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از اورژانس، هلال احمر، راهداری و امداد خودرو به مدت ۹۰ روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۹۳۰ نفر در این طرح مشارکت خواهند کرد، افزود: در این طرح، روزانه ۳۱۰ تیم خودرویی از پلیس و سایر دستگاه‌ها به‌کار گرفته خواهند شد تا با استقرار در نقاط مختلف جاده‌های استان و نقاط حادثه خیز به‌صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی و مقطعی در راستای حفظ جان شهروندان تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به کاهش ۶ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای در استان ادامه داد: در کنار دغدغه‌مندی و تلاش نیرو‌های پلیس و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی در پیشگیری از حوادث و تصادفات، شهروندان و رانندگان محترم نیز می‌توانند با رعایت قانون و مقررات در جاده‌ها و سرعت مطمئنه در کاهش وقوع تصادفات و حوادث جاده‌ای نقش موثری ایفا کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار