معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت : همه نهادهای اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، باید در موضوع جمع آوری متکدیان مشارکت داشته باشند و شهرداری‌ها باید با کمک نیروی انتظامی و دستور مقام قضائی در این راستا اقدامات لازم را به‌عمل آورند.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 17 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی افزود : باید همه متکدیان در سطح شهر ایلام توسط شهرداری و نیروی انتظامی با دستور مقام قضائی شناسایی و پس از جمع‌آوری و اسکان کوتاه‌مدت در مرکز جمع‌آوری متکدیان شهر ایلام که تجهیز و آماده‌سازی شده، پس از ثبت مشخصات و یافتن علت تکدی، برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام شود.

وی بیان داشت :  اگر متکدی بومی باشد و به علت فقر به این کار روی آورده، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند برای حل مشکل ورود کنند

حسنی ادامه داد : اگر چنانچه شخص متکدی بیکار باشد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز فنی و حرفه ای در این موضوع دخیل هستند و می‌تواند با برگزاری دوره‌های آموزشی برای شخص متکدی، پس از گذراندن یک یا چند دوره مهارت‌آموزی، زمینه اشتغالزایی را برای شخص متکدی فراهم کنند.

وی مطرح کرد : پس از جمع آوری متکدیان، باید بلافاصله متکدیان غیربومی ضمن ثبت مشخصات، به استان و یا شهر محل سکونت خود انتقال داده شوند.

 محمد‌سبحان حسنی همراه فرماندار ایلام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام از مرکز متکدیان شهر ایلام بازدید کرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار