مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از آغاز پویش «یلدای مهربانی» از سوی این نهاد در آستانه شب یلدا در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پویش «یلدای مهربانی» از سوی این نهاد در آستانه شب یلدا در استان خبر داد و اظهارداشت: این پویش با عنوان یلدا یک دقیقه مهربان‌تر در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند برای تهیه ۱۰ هزار سبد معیشتی شامل میوه وشیرینی به ارزش ۲ میلیارد تومان برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این که شب یلدا، فرصتی برای تقسیم مهربانی‌ها است گفت:مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای تهیه هرسبد در این طرح، گرمابخش محفل نیازمندان باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انشاالله شادی‌ها را با رعایت همه اصول با هم تقسیم کنیم؛ گاهی اوقات هزینه‌های زیادی که می‌شود، ترویج تجمل‌گرایی را به دنبال دارد که می‌تواند آسیب‌رسان باشد که با هدایت هزینه‌های اضافی به سمت خانواده‌های محروم علاوه بر اجر معنوی و ایجاد آرامش درونی، می‌توان بخشی از مشکلات آن‌ها را نیز برطرف کرد.

عرب به روش‌های مشارکت مردم سخاوتمند دراین پویش اشاره کرد وگفت: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نزد بانک ملی در این پویش مشارکت کنند.

وی همچنین یادآورشد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی مردم عزیز شامل میوه، شیرینی، آجیل و ... هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار