سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 19 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، ناصر تبیانیان، سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: با توجه ایام پایانی فصل پاییز و فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به اقلام و کالا‌های ضروری، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۲۶ آذرماه در شهرستان سمنان آغاز به کار کرده و تا ۳۰ آذرماه دایر است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور شماری از واحد‌های تولیدی و صنفی استان سمنان و همچنین چند استان هم‌جوار در محل نمایشگاه دائمی، واقع در کیلومتر ۴ جاده دامغان به روی علاقه‌مندان گشوده است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در نمایشگاه شب یلدا، گروه‌های کالایی خشکبار، انواع شیرینی و شکلات، ترشیجات، میوه خشک و تازه، مواد شوینده و بهداشتی و پوشاک عرضه می‌شود.

تبیانیان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید از این نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه امسال از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های سمنان مراجعه کنند.

وی گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان سمنان در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه‌داران مشاهده کنند، مراتب را اطلاع دهند تا برخورد قانونی از طرف بازرسان صورت پذیرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار