مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام از راه اندازی پویش “یلدای مهربانی” در استان خبر داد و گفت: در این پویش بسته های تدارک دیده یلدایی بین خانواده های مددجو هدف توزیع می شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 21 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته امداد استان از طریق همه ی دفاتر خود در شهرستانها و مناطق این آمادگی را دارد که هدیه ها و بسته های افراد خیر و نیکوکار را در شب یلدا و با هدف بهره مندی خانواده های مددجو از این سنت ایرانی در اختیار خانواده های مددجو قرار دهد.

وی افزود: کمیته امداد به مناسبت این آیین و با هدف مشارکت دادن خیرین در بهره مندی کردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، پویشی بنام یلدای مهربانی را راه اندازی کرده است که تدارک بسته های یلدایی برای خانواده های مددجو هدف اصلی این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده امداد برای خانواده های مددجو برنامه ی مفتاح الجنه در شب یلدا است که از طریق آن مدیران و دیگر اقشار خیر و نیازمند در شب یلدا با تهیه ی بسته ها و هدایا با حضور در کنار خانواده های مددجو خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی و با سهیم کردن مددجویان از این آیین هدایا و کمک های خود را در اختیار خانواده ها قرار می دهند.

مرادی با بیان اینکه سال گذشته در شب یلدا تعداد ۳ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع شد ادامه داد: این بسته های غذایی شامل: میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروههای خیریه تدارک و در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت مردم در زمینه کمک به خرید بسته های حمایتی شب یلدا برای نیازمندان استان گفت: شماره کارت : ۰۳۵۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷، کد دستوری : #۰۸۴*۸۸۷۷*و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست جهت کمک به نیازمندان استان در شب یلدا است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار