معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص بازداشت شهردار مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری اظهار داشت: در مورد ثابت شدن اتهام این افراد، این مراجع قضایی‌اند که تصمیم می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 19 October 2015
به گزارش تابناک تبریز کرمی در خصوص بازداشت شهردار مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری اظهار داشت: کسی که با مسائل مالی درگیر است قطعا در مظان اتهام بیشتری قرار خواهد داشت و در مورد ثابت شدن اتهام این افراد، این مراجع قضایی است که تصمیم می‌گیرد.

کرمی ادامه داد: اطلاع‌رسانی در این مورد هم توسط دادستان تبریز و بعد از صدور کیفرخواست ممکن خواهد شد و در این شرایط تنها موضوع مورد اهمیت برای فرمانداری فراهم کردن زمینه تداوم خدمات به مردم و شهروندان است.

معاون استاندار در پاسخ به سوالی در مورد نظارت فرمانداری بر عملکرد شوراها نیز گفت: فرماندار ناظر بر عملکرد شوراها و شوراها ناظر بر عملکرد شهردار هستند و ما هرجایی که لازم بود اعتراض خود را به صورت کتبی نسبت به مصوبات شوراها که مشکل داشتند ابراز کردیم و می‌کنیم.

کرمی همچنین جهت اثبات این امر مستنداتی را که دال بر نظارت فرمانداری بر مصوبات شوراها بودند را ارائه نمود و گفت: تعداد اعتراضات وارد شده بر مصوبات شوراها در زمان خدمت وی دو برابر یازده سال قبل از ایشان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار