موفقیت اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در مرکز مازندران به حدی رسید که کارگاه آموزشی آن با استقبال انبوه جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، طرح اقتصاد مقاومتی در سپاه مرکز استان مورد استقبال کارآفرینان و جوانان این شهرستان قرار گرفت، حضور انبوه جوانان جویای کار در کنار کارآفرینان نشان از علاقه‌مندی به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارد و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی بیشتر از آنکه دغدغه مسئولان و متولیان باشد، مورد توجه جوانان قرار گرفته است.
در کمتر کارگاه آموزشی دیده می‌شود که کارآفرین و کارجو در کنار هم اینگونه قرار بگیرند و بخواهند از تجربیات و دغدغه‌های یکدیگر استفاده ببرند، حتی برخی از خانم‌ها نیز با فرزندان کوچک‌شان برای کسب تجربه آمده بودند.
فرمانده سپاه ناحیه ساری، در کارگاه کارآفرینی ویژه افراد جویای کار با حضور کارآفرینان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: در این ماه توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر مدنظر قرار گیرد، هر چند در ماه‌های دیگر سال نیز توجه به این مسئله جدی است.
علی خادم در ادامه با اشاره به سیاست‌های برخی کشورهای استکباری در قبال ایران، تصریح کرد: دشمنان اسلام تلاش دارند که ایران در حوزه‌های مختلف دچار چالش شود، از مواردی که سعی شد از شروع انقلاب اسلامی به کشور ضربه وارد شود، حوزه اقتصادی بود.
وی با اعلام اینکه دشمن سعی دارد توانمندی‌های ما را زیر سوال ببرد و هر زمان که احساس کرد کشور در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می‌گیرد، جلوی رشد و تعالی ما را بگیرد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از پیشرفت‌های اقتصادی از جمله برنامه‌هایی است که دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی در برنامه کاری خویش دارند.
فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه مهم‌ترین راهکار مبارزه با دشمن در حال حاضر توجه به اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی می‎توان خلاء فرهنگی توجه به کار و تلاش را در کشور پر کنیم.
این مسئول با اعلام اینکه کشور ما توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف نیروی انسانی، مواد اولیه، انرژی کافی و از همه مهم‌تر دانش لازم را در اختیار دارد، یادآور شد: پس از تولید، مصرف‌کننده در کشور و نیز همسایگان زیادی داریم که به تولیدات ما نیازمند هستند و این موضوع باید مورد توجه فعالان حوزه کار و تلاش قرار گیرد.
خادم ادامه داد: برای موفقیت در کار و تلاش باید خودباوری و همت جوانان افزایش پیدا کند و ضعف فرهنگی کار و تلاش در کشور برداشته شود.
وی با اعلام اینکه باید از ظرفیت جوانان در رفع مشکلات اقتصادی به خوبی بهره‌برداری کرد، افزود: کارآفرینی و توجه به فعالیت‌های اقتصادی مورد نیاز کشور باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد تا اقدامات مناسب در این زمینه انجام شود.
فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به دانش کافی که در کشور برای رفع نیازمندی‌های موجود فراهم است، تصریح کرد: یکی از امتیازات مثبت در کشور ما برای ایجاد اشتغال، داشتن انرژی با قیمت مناسب است، تنها باید از ظرفیت موجود به خوبی بهره‌برداری شود، توجه به اقتصاد مقاومتی و نیز افزایش دانش افراد جویای کار باید به‌صورت جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول بیان کرد: دشمن تلاش دارد با جنگ نرم، فرهنگ و اقتصاد کشور ما را دچار چالش کند، در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران نیاز به کار و تلاش دارد به این دلیل که این کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفت و استکبار نیز تلاش دارد که روند رو به رشد ما را خنثی کند.
خادم تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به دست همه افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند، سپرده شد و تک‌تک افراد در قبال انقلاب اسلامی ایران مسئولیت دارند و همه باید پاسخگوی شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی باشیم، به این دلیل که امید رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانان است.
در این همایش که مورد استقبال و توجه گروه‌های مختلف جوانان و تعداد زیادی از افراد جویای کار و همچنین فعالان اقتصادی قرار گرفت، راهکاری‌های درآمدزایی و نیز ایجاد اشتغال توسط تعدادی از کارآفرینان موفق تشریح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار