رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: طی یک سال گذشته دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 23 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، هادی حیدری، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری اظهارداشت: این اداره با برگزاری ۱۳جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها از آذر سال گذشته تاکنون، اقدامات مهمی را در ارتقای ایمنی محور‌ها و کاربران جاده‌ای انجام داد.

وی مطالعه و تحلیل عمقی و موضوعی تصادفات مهم جاده‌ای و ارائه راهکار‌های اصلاحی در ۳۲ مقطع پرحادثه، تدقیق تابلو‌های محدودیت سرعت در ۸۰۰ کیلومتر از محور‌های استان، اجرای گشت‌های کنترل و نظارت جاده‌ای در تعطیلات و ایام خاص مانند سفر‌های تابستانی، اربعین و صفر و... به میزان ۴۴۵ مورد را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

وی در ادامه از اموری که به ایمنی ناوگان باری و مسافری مربوط می‌شود سخن به میان آورد و اظهار داشت: بازدید از مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین، صدور کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین، شناسایی تخلف اضافه تناژ، تعمیر باسکول ثابت و سیار، کالیبراسیون باسکول‌های ثابت و سیار، صدور پروانه ترافیکی و همچنین بازدید از شرکت‌های حمل و نقل استان توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک در این مدت انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در مورد آموزش چنین بیان داشت: آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها همراه با اهدای جوایز و ایمن سازی مدارس، آموزش رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار‌ها و موتورسیکلت سواران در روستاها، آشکارسازی وسایل نقلیه هدف مانند تریلی، کامیون، کامیونت، وانت بار و. با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار