کد خبر: ۱۱۴۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 28 December 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی با اشاره به دسترسی مردم مناطق روستایی به امکانات رفاهی، افزود: دسترسی به آب و برق و گاز و مخابرات و... موجب تثبیت جمعیت روستاها و مهاجرت معکوس می شود که در نتیجه رشد تولید را به دنبال دارد.
فرماندار رودسر، تولید را کارویژه اصلی روستا دانست و عنوان کرد: روستا باید مولد باشد و زنجیره امنیت غذایی را تامین کند تا شاهد پایداری و ثبات اقتصادی کشور باشیم.
حیدری از آمادگی شرکت برق منطقه استان گیلان جهت احداث پست 63 کیلوولت رحیم آباد خبر داد و تاکید کرد: در جریان سفر استاندار به شهرستان رودسر، اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت و لذا بخشدار و شهردار هرچه سریع تر نسبت به تعرفه زمین پروژه اقدام کنند.
وی با اشاره به تفاهم نامه وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، خاطرنشان کرد: قرار شده در حوزه آبرسانی روستایی حدود 2000 میلیارد تومان جذب اعتبار در گیلان داشته باشیم که موجب رشد هشت درصدی شاخص آبرسانی روستایی خواهد شد.
فرماندار رودسر با بیان اینکه 18 رودخانه پر آب در شهرستان داریم، یادآور شد: متاسفانه به شدت با کمبود آب شرب و آب کشاورزی مواجه هستیم و اگر بتوانیم در بخش آبرسانی به اهداف برسیم، هم شاهد افزایش سطح و هم افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهیم بود.
وی خواستار تسریع در اجرای پروژه های راه شهرستان شد و عنوان کرد: به زودی عملیات اجرایی آبرسانی را با حضور قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آغاز می کنیم.
حیدری همچنین به مشکلات مخابراتی و آنتن دهی شهرستان به ویژه در مناطق صعب العبور اشاره کرد و متذکر شد: حوزه انتخابیه رودسر و املش در انتخابات اسفندماه، 33 صندوق سیار دارد که مشکل آنتن دهی ضعیف ما را با چالش مواجه کرده و باید رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار