استاندار گیلان عنوان کرد:
استاندار گیلان از احیای ۱۵۷ واحد تولیدی راکد طی دو سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: برخی از پروژه های نیمه تمام استان از جمله مگاهاسپیتال رشت تا سال آینده تکمیل خواهد شد
کد خبر: ۱۱۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 30 December 2023

به گزارش تابناک گیلان اسدالله عباسی امروز، پنج شنبه ۷ دی ماه در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه از بیمارستانِ در دست ساخت ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پروژه های استان گیلان، اظهار کرد: پیگیری پروژه های استان در بخش های مختلف کشاورزی و اقتصادی و تولیدی هستیم.

وی از احیای ۱۵۷ واحد تولیدی راکد طی دو سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: برخی از پروژه های نیمه تمام استان از جمله مگاهاسپیتال رشت امسال و سال آینده هم از طریق مصوبات سفر و هم اعتبارات دستگاهی تکمیل خواهد شد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تکمیل راه آهن رشت - کاسپین و آزادراه رودبار، اضافه کرد: پروژه‌های آب و فاضلاب رشت نیز با جدیت در دست اجراست.

عباسی با بیان اینکه دولت بخش عمده مطالبات بخش کشاورزی را پرداخت کرده است، گفت: سهم دولت از مطالبات چایکاران پرداخت شده و سهم کارخانجات نیز در حال پرداخت است.

وی با اشاره به حمایت دولت از محصولات کشاورزی اعم از چای و کیوی و مرکبات و زیتون و بادام زمینی و برنج، ادامه داد: دولت عزم خود را جزم کرده تا پروژه های نیمه تمام را پس از سال ها به بهره‌برداری برساند.

استاندار گیلان با اشاره به توقف عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت کاسپین تا سال ۱۴۰۰، بیان کرد: اکنون در آستانه افتتاح این پروژه مهم قرار داریم.

وی در پایان از حمایت دولت از برنج ایرانی با خرید تضمینی برنج ارقام پرمحصول خبر داد و متذکر شد: در زمینه برنج کیفی(هاشمی و طارم) در حال رایزنی با مباشرین جهت خرید هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار