بررسي و چاره‌انديشي براي مسائل، مشكلات و برنامه‌هاي توسعه‌اي استان‌ گیلان
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 30 December 2023

به گزارش تابناک گیلان مسائل، مشكلات و برنامه‌هاي توسعه‌اي استان گيلان در ديدار و گفتگوي استاندار اين استان‌ با معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

دكتر «داود منظور»، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، در اين ديدار با تأكيد بر لزوم تكميل طرح‌هاي اولويت‌دار تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي خاتمه‌يافتني تا پايان امسال و سال آينده، گفت: ضرورت دارد نظارت استانداران بر طرح‌هاي تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي ملي تقويت شود.

 وي از اقدامات و خدمات استانداران به عنوان مديران توانمند و مؤثر دولت سيزدهم در پيگيري امور توسعه و آباداني استان‌ها تقدير كرد.

 «اسدالله عباسي»، استاندار گيلان، نيز در اين ديدار گزارشي از مصوبات قبلي سفر رئيس‌جمهور به اين استان، طرح‌ها و برنامه‌هاي آتي توسعه‌اي استان‌ و مسائل و مشكلات موجود و حمايت‌هاي مورد نياز از سوي معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور ارائه كرد.

 وي سپس به اقدامات انجام شده براي توسعه استان گيلان پرداخت و گزارشي از روند تكميل برخي طرح‌هاي تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي اولويت‌دار استان از جمله طرح آزادراه قزوين - رشت و راه‌‌آهن رشت - كاسپين و اعتبارات مورد نياز اين طرح‌ها را ارائه كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار