رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسرائیل است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 30 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین رونمایی از میدان ۹دی شهر برازجان با گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به بزرگداشت روز ۹ دی تاکید دارد.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب سفارش کردند، جوانان تاریخ را مطالعه کنند، افزود: کسانی که در سال ۸۸ ژست قانون‌مداری می‌گرفتند، اولین کسانی بودند که قانون را شکستند و حرفیکه رهبر معظم زدند که ما پای رای مردم می‌ایستیم، ولی به مزدوران خیابانی باج نمی‌دهیم.

جلال‌زاده عنوان کرد: با وجود اینکه بعد از انتخابات تا ۹دی فرصت بازگشت به دامن ملت را به آن‌ها دادند، اما از این فرصت استفاده نکردند و به پرچم امام حسین (ع) اهانت کردند و مردم خودشان به خیابان آمدند و این فتنه را خاموش کردند و ۹دی روز بصیرت مردم ایران شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تا پرچم جمهوری اسلامی بلند است، دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته از دفاع‌مقدس ابعاد خطرناک‌تری داشت، اظهار کرد: دشمن فکر نمی‌کند بتواند حتی تیری به سمت ما شلیک کند و منفذی به داخل پیدا نمی‌کند که بتواند نفوذ کند.

جلال‌زاده افزود: ملتی که بصیرت ندارد، چشم ندارد و نمی‌تواند راه درست خود را پیدا کند، اما مردم ایران الحق والانصاف با بصیرت و آگاه هستند.

وی عنوان کرد: مردم ما هرچند تحت فشار‌های اقتصادی، بیکاری جوانان و گرانی در جامعه قرار دارند، ولی هر وقت حرف از امام و دشمنان نظام پیش می‌آید در صحنه حاضر هستند.

جلال‌زاده بیان کرد: روز ۹دی روز بصیرت است که این بصیرت خود را در روز ۱۱اسفند و انتخابات سال جاری نشان خواهد داد؛ طبق گفته حضرت امام خامنه‌ای انتخابات نعمت الهی و پشتوانه ملت است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید برای افزایش مشارکت نیت کنیم و پای در صحنه بگذاریم و همه ما نقش و تکلیف داریم.

وی با تاکید براینکه اسرائیل برای انتخابات ۱۴۰۲ برنامه دارد و ما نباید اجازه دهیم برنامه‌هایشان عملی شود، یادآور شد: نباید اجازه دهیم ایران دشمن شاد شود بلکه باید پوزه اسرائیل را به زمین بکشیم.

جلال‌زاده تاکید کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات سال گذشته با کمک و همکاری مردم با نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی خاموش شد؛ دولت بدون ملت معنایی ندارد، مجلس نیز همین‌طور و شما مردم هستید که کار اصلی را انجام می‌دهید.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدانید در جنگ، پیروزی برای جبهه مقاومت و مظلومان است و اسرائیل نمی‌خواهد این را بپذیرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار