نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 30 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه روز شنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه ۱۴۰۲ در مصلای شهر یاسوج افزود: حرکت خودجوش ۹ دی مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام و آرمان‌های مقدس انقلاب و جایگاه ولایت فقیه سند افتخارآمیزی از دشمن‌شناسی، هوشیاری و غیرت دینی را در تاریخ این انقلاب به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است، اظهارکرد: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی سال‌ها پس از حماسه نهم دی ماه با حضور گسترده در آئین‌های سالگرد این حماسه که بنام روز بصیرت نامگذاری شده پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند.

آزادی خواه تصریح کرد: فتنه‌گران قصد داشتند تا به بهانه انتخابات بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیاندازند اما نهم دی ماه نه بزرگ ملت ایران به آن‌ها بود.

وی عنوان کرد: مردم اکنون دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند تورم و بیکاری هستند و مسئولان وظیفه دارند تا برای بهبود رفاه مردم تلاش بیشتری کنند اما نقدها باید منصفانه باشد.

به گزارش ایسنا، آزادی خواه بیان کرد: در حوزه عمران و آبادانی برای مناطق محروم، نظام جمهوری اسلامی خدمات مهمی ارائه داده است و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در شهر یاسوج راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور آحاد مردم و مسئولین در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و سایر مسئولین ارشد استانی برگزار شد، مردم با سر دادن شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «مرگ بر فتنه‌گر»،  انزجار خود را از فتنه‌گران و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور در فتنه ۸۸ اعلام کردند.

۹دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

۹دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

۹دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

۹دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار