استاندار گیلان خبر داد؛
استاندار گیلان از افتتاح خط ریلی رشت _ کاسپین با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: مقدمات اجرای پروژه ریلی رشت - آستارا نیز در راستای تحول اقتصادی و تجاری گیلان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ 31 December 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، اسدالله عباسی در شورای برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت استان گیلان در بخش‌های مختلف امیدبخش است و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شاخص‌های پیشرفت و توسعه افزود: به صورت میدانی پروژه‌های در حال اجرای گیلان با حضور معاون رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان از افتتاح خط ریلی رشت به کاسپین با حضور رئیس جمهور خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های رشت _ آستارا و باقیمانده آزادراه قزوین _ رشت سال‌ها متوقف شده بود که با تلاش دولت سیزدهم در مسیر اجرا قرار گرفت.

عباسی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد گیلان در اولویت قرار دارد، گفت: حمایت‌های مالی و اعتباری در حوزه تولید در اولویت بانک‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت حل مشکلات کشاورزان و شالی کاران افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه به بخش کشاورزی و تقویت تولید داخلی دارد.

استاندار گیلان با اشاره به حل مشکلات فاضلاب گیلان و رشت بیان کرد: ساماندهی رودخانه‌های آلوده زرجوب و گوهررود رشت در دستور کار قرار دارد و تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته است.

عباسی با اشاره به اهمیت پروژه ریلی رشت _ آستارا اضافه کرد: مقدمات اجرای پروژه ریلی رشت _ آستارا در راستای تحول اقتصادی و تجاری گیلان فراهم شده است.

وی با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه در گیلان و تخریب تأسیسات و زیرساخت‌های استان افزود: ترمیم زیرساخت‌های حاصل از وقوع حوادث طبیعی نظیر سیل در گیلان نیازمند اعتبارات هنگفت است که می‌طلبد نسبت به این بخش نگاه ویژه شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار