رئیس دادگستری شهرستان اردکان گفت: در راستای سیاست های دوره ی تحول و تعالی قوه قضائیه از جمله اشتغال زندانیان، تعداد 90 نفر از مددجویان زندان اردکان مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵ 01 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جمال قوه در حاشیه بازدید از کارگاه های اشتغال داخل و خارج زندان با تاکید بر توسعه ی اشتغال مددجویان بیان داشت: یکی از شیوه های موثر در اصلاح زندانیان و بازگشتشان به جامعه، اشتغال زایی و حرفه آموزی آنها می باشد.
این مقام قضایی اظهار داشت: بیکاری یکی از مهمترین علت دغدغه مندی مددجویان زندانی است که با فراهم نمودن بستر اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در ایام حبس، این امر تاثیر بسزایی در داشتن شغل بعد حبس و عدم تکرار جرم دارد.
وی ابراز کرد: در این بازدید از کارگاه های متعدد اشتغال، بازدید و ضمن گفتگو با مددجویان و بررسی مسائل، رضایت مندی زندانیان در زمینه کسب درآمد و اشتغال اعلام شد.
رئیس دادگستری اردکان افزود: کارگاهای داخل زندان شامل کارگاه خشت زنی، تولید مصنوعات فلزی و چوبی، زیلوبافی، کاربافی، خیاطی، تابلوفرش، چرم دوزی و کارگاهای بیرون از زندان شامل کارخانه های کاشی و نساجی می باشد.
لازم به ذکر است در این بازدید رییس زندان اردکان، مسئول مجتمع اشتغال و مسئول اشتغال زندان نیز حضور داشتند و همچنین از دو کارخانه ی دیگر که زندانیان در آن مشغول به کار بودند به صورت سرزده بازدید و نظارت های لازم انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار