فرماندار بیله سوار گفت: مشاغل خُرد و خانگی نقش موثری در ایجاد درآمد پایدار، رفع معضل بیکاری در جامعه و ایجاد اشتغال دارند.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 02 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، صاحبعلی اصغری عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه مشاغل خُرد و خانگی در ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: تحقق کامل پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی، نقش بسزایی در رفع بیکاری و ایجاد شغل در منطقه خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش بانک‌های فعال در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و بهبود سطح پرداختی‌ها در مقایسه با ماه قبل، افزود: بانک‌های عامل شهرستان با توجه به توان مالی خود یک تعهداتی را در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی پذیرفته‌اند که باید نسبت به انجام این تعهدات تلاش کنند.

وی عنوان کرد: رویکرد ستاد بر پایه هم‌افزایی و همراهی با بانک‌های عامل است و به هیچ عنوان به دنبال تحمیل تکلیف مالی بیش از توان بانک‌ها نیست و هدف همه ما ارائه یک خدمت جهادی و برتر به مردم عزیز است.

وی تاکید کرد: این حساسیت‌ها و سخت‌گیری‌ها در مورد عملکرد ادارات شهرستانی در زمینه تکمیل و ارسال پرونده‌ها به بانک‌ها و پیگیری‌های بعدی و جایگزینی پرونده‌ها هم اعمال می‌شود.

اصغری از تکمیل ۷۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به فرصت محدود تا پایان سال ادارات و بانک‌ها در این خصوص نسبت به ثبت تعهدات خود اقدام کنند.

فرماندار بیله سوار در این جلسه یکی از راه‌های توسعه اشتغال پایدار را آموزش‌های مهارتی دانست و گفت: می‌بایست آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز بازار تنظیم و عملیاتی شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار