کاندیدای انتخاباتی مجلس در حوزه گچساران و باشت:
نشست خبری دکتر میلاد صابری نژاد ، کاندیدای انتخابات آتی مجلس در حوزه گچساران و باشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 03 January 2024

 

به گزارش تابناک از گچساران ، دکتر صابری نژاد کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت در نشست خبری با خبرنگاران  ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر را تبریک گفت و افزود : در این برهه زمانی و شرایط خاص شهرستان های گچساران و باشت به عنوان یک جوان وظیفه خود دانسته که جهت احقاق حق مردم مظلوم شهر و دیارم قدم در این عرصه مهم گذاشته تا به امید خداوند متعال در صورتی که این امر تحقق پیدا کند و لیاقت خدمتگزاری داشته باشم به عنوان خادم و نماینده شما مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گامی در جهت ارتقاء و پیشرفت شهر و دیارم بردارم.

دکتر صابری نژاد تصریح کرد :اینجانب بعنوان جوانی از خیل عظیم تحصیلکردگان حوزه گچساران وباشت باتوجه به میل و اراده و توان و اعتقادی که به توانایی های خود دارم قدم در این عرصه مهم گذاشتم و معتقدم با توجه به روند رو به رشد جامعه و نیاز به تغییرات اساسی خصوصا جوانگرایی و تزریق نیروی مستعد جوانان به بدنه حاکمیت و پایان دوران نمایندگان و کاندیداهای تکراری و نظریه غالب جامعه مبنی بر پایان زمان تکروی و اعتماد به نیروی جوانی احساس میکنم بعداز ۴۰ سال و اندی باید بخود آییم و بدانیم که دیگر زمان پیروی مطلق گذشته و جسارت آن راداشته باشیم با توجه به شان، منزلت و توان خود ونیاز جامعه ابراز نظر کنیم و در روح این جسم نیمه جان با انرژی مضاعف جانی دوباره بخشیم.
این کاندیدای جوان انتخابات مجلس ادامه داد : با جمع بندی بسیاری از شاخصه ها و اولویت ها حضور در انتخابات را لازم و وظیفه تشخیص داده و اعلام کاندیداتوری نمودم.
وی همچنین افزود : در صورتی که توفیق الهی شامل حال اینجانب گردد که به عنوان خادم شما مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی باشم تلاش خواهم کرد که با بهره گیری از همه نیروهای کارآمد، متدین، متخصص، و همه امکانات مادی و معنوی موجود در کشور عزیزمان ایران و در سایه حمایت های آحاد مردم عزیز و ارجمند و همچنین هماهنگی و همکاری مدیران، کارشناسان، و کارکنان محترم دستگاه های اجرایی و دولتی و نیروهای خوش فکر و جوان دیارم بتوانیم به این اهداف جامه عمل بپوشانیم.
دکتر صابری نژاد بیان داشت : همانطور که همه می دانیم شهرستان های گچساران و باشت از مناطق نفت خیز کشور بوده که حدود یک سوم نفت و گاز کشور را تامین می‌کند ،علی رغم اینکه این شهرستان همواره در توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی داشته، از شهرستان های محروم منطقه و کشور بوده که دارای فرزندان و جوانان تحصیل کرده، مستعد و نخبه بسیاری در همه رشته ها و زمینه ها بوده که طی سالیان اخیر به صورت مکرر مورد ظلم و کم لطفی مسئولین قرار گرفته و از استعداد های جوانان با سواد و نخبه شهرستان کمتر از آنچه استحقاقش را داشته اند استفاده شده است.
وی تاکید کرد : تلاش خواهم کرد به کمک شما عزیزان از راه بهبود فضای کسب و کار و نگاه عدالت محور و ارج نهادن به سرمایه گذار به عنوان نیروهای مولد ملی برای کاهش نرخ بیکاری جوانان در شهرستان حرکت کنیم تا شهرستان های گچساران و باشت را از نظر شاخص های توسعه یافتگی به جایگاه والاتر برسانیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه شهرستان های گچساران و باشت و روستاهای اطراف این شهرستان ها دارای زمین های حاصلخیز فراوانی بوده که منابع آبی کافی جهت انجام امور کشاورزی خود ندارند ، که با تأمین منابع آبی کافی می توان شاهد توسعه و پیشرفت کشاورزی در اکثر مناطق این دو شهرستان باشیم.
دکتر صابری نژاد در ادامه گفت : در زمینه جوانان و ورزش تلاش خواهیم کرد باور مردم و مسئولین را در جهت نگاه به ورزش به عنوان فعالیتی که دارای پیامدهای اجتماعی مثبت فراوانیست ارتقا دهیم.
وی افزود : تشویق مردم و خیرین و سرمایه گذاران به پیش بینی اماکن ورزشی در کنار اماکن مذهبی، فرهنگی و صنعتی و اهتمام ویژه به ورزش بانوان و تامین زیرساخت های لازم در این زمینه و همچنین حمایت از ورزشکاران و قهرمانان جوان و پیشکسوت شهرستان در اولویت ورزش باشد.
دکتر صابری نژاد در خصوص جایگاه بانوان گفت : باید به نقش بسیار عظیم و غیر قابل انکار بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در توسعه و پیشرفت شهرستان اشاره کنیم و از بانوان در مشاغل سرپرستی و مدیریتی متناسب با توانمندی های آنان بهره برد تا زنان توانمند این دو شهرستان همواره پا به پای مردان آن در جهت ارتقاء همه جانبه قدم بردارند.
وی همچنین افزود : باید بستری فراهم سازیم تا دانش و مهارت زنان و دختران روستایی را از طریق گسترش آموزش های فنی و حرفه ای، ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی و مشاغل مولد ارتقاء دهیم.
دکتر صابری نژاد تصریح کرد : ایجاد بستری جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق بهبود خدمات بهداشت و توسعه درمان عمومی ،تلاش برای ایجاد هرچه بیشتر انضباط اداری و فراهم آوردن زمینه های انجام امور مردم در ادارات و سازمان ها ، تاکید بر قانونمندی و قانونگرایی در میان همه اقشار مختلف جامعه، توجه به اصل شایسته سالاری و پرهیز از تبارگرایی ، ایجاد هماهنگی منطقی بین مدیران دستگاه های اجرایی، برای تحقق اصل تعامل و همکاری بین بخشی در شهرستان از جمله برنامه های بنده در صورت حضور در مجلس خواهد بود.
دکتر صابری نژاد بیان داشت : تلاش خواهیم کرد با ایجاد راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم سطح امنیت شهرستان ها و حومه را افزایش داده و به صورت صادقانه و عادلانه در خدمت همشهریان عزیز باشیم

وی  گفت : در یک جمله ی کافی و جامع به طمع مادیات نیامده ام و به دنبال توسعه امور مادی و اقتصادی نیستیم، من حرفهای مردم را با گوش جان شنیده ام و با ایجاد رابطه با بیمارانم درد منطقه را با تمام سلول‌ها و اعصابم حس کرده ام و بارها از شنیدن درد و دل های بیمارانم اشک ریخته ام ، آرزویم این است که روزی بتوانم در حل مشکلات رفاهی و معیشتی مردمم قدمی بردارم و از مشکلاتشان بکاهم همانگونه که طی این سالها تلاش داشته ام از دردهای جسمی مردم دیارم بکاهم.

دکتر صابری نژاد در پایان نشست در پاسخ به خبرنگاری که  در مورد شعار انتخاباتی سوال کرده بود ،گفت:شعار انتخاباتی ام  «نخبگان و برابری» است  که این دو کلمه کلیدی در برگیرنده خیلی از موضوعات دیگر است و توجه خاص به نخبگان و شایسته سالاری و برابری و اجرای عدالت واقعی نیز در درون شعار انتخاباتی ام می گنجد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسدپور
|
France
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
ایشان از بستگان ......هستند که در اوایل انقلاب.......شدند در روستای شادگان مدفون شدند شورای نگهبان رد صلاحیت کنید زنده باد سید ناصر حسینی نماینده انقلابی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار