35 نقطه حادثه خیز در مناطق مختلف استان اصلاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 02 January 2024

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در ۱۲ هزار کیلومتر راه‌های استان اصفهان، ۱۱۰ نقطه حادثه خیز شناسایی شده که ۶۷ نقطه آن مصوب کشوری است.

منصور شیشه فروش افزود: ۵۰ درصد این نقاط با اجرای طرح‌های کاهش خطر شامل شانه سازی نصب، نیو جرسی، تعمیر و تعویض پل‌ها، عملیات آسفالت و تعمیر آسفالت رفع خطر شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل طرح رفع نقاط حادثه خیز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا اصلاح پل هاو نصب دوربین‌ها اجرا شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: محور‌های پر تردد شرق، جنوب و غرب استان لز جمله نقاط حادثه‌خیز محسوب می‌شود که با تکمیل اعتبارات ۵۰ درصد باقی مانده نقاط پر حادثه اصلاح می‌شود.

شیشه فروش بیان کرد: برای نوسازی ناوگان راهداری، خرید، تعمیر و نگهداری هم به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و با توجه به اینکه اصفهان معین ۹ استان مجاور است نیاز است وزارت راه شهرسازی و سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای این اعتبار را تخصیص دهند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان رتبه پنجم شریان‌های کشور را دارد، بیان کرد: اصفهان ۴۱۲ کیلومتر آزادراه، ۲ هزار و ۲۴ کیلومتر بزرگراه و پنج هزار و ۵۸ کیلومتر راه روستایی دارد که به دلیل شرایط خاص جابه‌جایی بار، مسافر و ناوگان حمل‌ونقل که اصفهان را به چهارراه مواصلاتی کالا و مسافر تبدیل کرده است موقعیت ویژه‌ای به لحاظ سلامت جاده‌ای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار