سرپرست هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر گفت: شامگاه روز گذشته ۳ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات سبلان مفقوده شده بودند که جسد ۲ تن از این کوهنوردان پیدا شده و یک نفر دیگر هم در قید حیات بوده و در حال امدادرسانی و انتقال به بیمارستان است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 06 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، اصغر نظری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر در مشکین‌شهر اظهار کرد: شامگاه روز جمعه ۱۵ دی، تماس تلفنی مردمی ‌با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر کوهنورد در ارتفاعات سبلان برقرار شد که بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، با ۵ تیم خودرویی کوهستانی با ۲۷ نفر، عملیات جستجو توسط امدادگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

وی افزود: ۲ نفر از این کوهنوردان خانم و یک نفر آقا بودند که هر سه کوهنورد با رده سنی بالای ۵۰ سال از استان آذربایجان شرقی هستند و پس از جستجوهای انجام شده مشخص شد که این کوهنوردان از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و متاسفانه ۲ خانم کوهنورد جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر بیان کرد: در حال حاضر امدادرسانان در تلاش برای انتقال اجساد یافت شده و هم‌چنین مداوای یک کوهنورد مصدوم دیگر هستند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار