معاون جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت:
24 هزار نفر از سن 4 سال تا 29 سال عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان هستند که بیش از 150 نفر در این دوره از مسابقات رفاقت مهر شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 19 October 2015

معاون جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: 24 هزار نفر از سن 4 سال تا 29 سال عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان هستند که بیش از 150 نفر در این دوره از مسابقات رفاقت مهر شرکت کرده‌اند.

به گزارش تابناک ایلام، «علی‌اصغر علی‌اکبری» در بیست و هفتمین مرحله‌ی استاني مسابقات با موضوع «رفاقت مهر»در جمعیت هلال‌احمر استان، اظهار کرد: رقابت توأم با رفاقت باید فلسفه کار بشردوستانه وامدادی هلال‌احمر باشد و با توجه به وجود حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کشورمان این‌گونه مسابقات لازم و موجب تقویت روحیه و بنیه‌ی امدادی است.

وی بابیان اینکه نقش هلال‌احمر در حوادث مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و حضور به‌موقع هلال‌احمر نیروهای امداد نجات در محل حادثه از تلفات و خسارت بیشتر جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: باید آمادگی لازم در نیروهای هلال‌احمر چه گروه‌های امداد و چه داوطلبین وجود داشته باشد تا بتوان در مواقع بحران وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

معاون جمعیت هلال‌احمر ایلام ادامه داد: جوانان جمعیت هلال‌احمر سرمایه‌های گران‌سنگ این جمعیت هستند و امدادگران آینده‌ی جامعه خواهند بود.

وی بابیان اینکه مرحله‌ی استاني این دوره از مسابقات «رقابت مهر» در چهار رشته در دو بخش برادران و خواهران در حال برگزاری است، تصریح کرد: گروه‌های برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه چون کار هلال‌احمر بشردوستانه است رقابت گروه‌ها با رفاقت و دوستی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ایجاد آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث است.

معاون جمعیت هلال‌احمر ایلام ادامه داد: 24 هزار نفر از سن 4 سال تا 29 سال عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان هستند که بیش از 150 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار