کد خبر: ۱۱۴۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 10 January 2024

شش نکته مهم در افزایش درآمد تدریس خصوصی زبان

دلایل و اهداف مختلفی وجود دارد که مردم را سمت یادگیری زبان انگلیسی سوق می‌دهد. در واقع در دنیای امروز که یادگیری زبان انگلیسی، تنها نه یک مهارت بلکه به یک ضرورت مهم تبدیل شده است، انگیزه‌های زیادی برای یادگیری آن وجود دارد. یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس، یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، یادگیری زبان انگلیسی برای آزمون‌های استخدامی و سایر اهداف، از مهم‌ترین دلایلی است که افراد را ترغیب به آموزش این زبان می‌کند.

در طول سال‌های یادگیری نیز زبان‌آموزان روش‌های مختلفی را برای آموزش زبان انگلیسی انتخاب کرده‌اند، روش‌هایی همچون شرکت در کلاس‌های ترمیک آموزشگاه، یادگیری زبان انگلیسی با فیلم، یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ و پادکست، یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو و اخیراً یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری بوده است.

اما حقیقتاً این روش‌ها چون شخصی سازی نشده و حتی شاید برای آموزش زبان انگلیسی از صفر کارآمد نباشد، مردم به سمت کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی رو آورده‌اند. روشی که برای اساتید زبان انگلیسی بسیار پرسود بوده و می‌توانند از طریق آن، درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی بالایی داشته باشند.

اما چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی روشی پرسود است و چه فاکتورهایی باعث می‌شود که حقوق معلم خصوصی زبان انگلیسی افزایش پیدا کند؟ سوالات بسیار مهمی که در این مطلب راجع به آن صحبت شده است.

مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای اساتید

از مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، علاوه بر کسب درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تقاضای زیاد زبان‌آموزان، انعطاف‌پذیری در نحوه برگزاری کلاس، درآمد بالا برای هر جلسه، پیشرفت شخصی و حرفه‌ای اساتید زبان و رضایت شغلی، دستاوردها و فواید زیر را نیز دارد:

۱.تدریس به دانش‌آموزان بین‌المللی:

مثال: فرض کنید شما یک معلم زبان انگلیسی هستید که به دانش‌آموزانی از کشورهای مختلف، از جمله کشورهایی که زبان انگلیسی زبان دوم آن‌ها است، تدریس می‌کنید.

حقوق معلم خصوصی زبان انگلیسی برای شما: با توجه به تقاضای بین‌المللی برای یادگیری زبان انگلیسی، شما می‌توانید برای هر جلسه یک ساعته هزینه‌ای بیشتر از میانگین شهر و کشور خود درخواست دهید.

۲.تدریس تخصصی:

مثال: شما کلاس‌های خصوصی آنلاین و با کمک نرم‌افزارهای آنلاین همچون zoom، skyroom، google meet، adobe connect و غیره برگزار می‌کنید که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در هر زمان و مکانی که برای آن‌ها مناسب است، در کلاس شرکت کنند.

درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی شما: این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد تعداد بیشتری دانش‌آموز را جذب کلاس خود کرده و در نتیجه درآمدتان را افزایش دهید.

۳.تدریس به گروه‌های کوچک:

مثال: در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی حتی می‌توانید به جای تدریس به یک شخص، کلاس‌هایی برای گروه‌های کوچک (۳ تا ۵ نفره) ترتیب دهید.

درآمد معلم خصوصی زبان برای شما: با این روش، شما می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید، زیرا درآمد کلی شما از چندین دانش‌آموز به جای یک نفر حاصل می‌شود.

۴.تدریس مهارت‌های خاص:

مثال: شما برای مهارت‌های خاصی مانند مهارت شنیدن (Listening)، مهارت خواندن (Reading)، مهارت نوشتن (Writing) و مهارت‌های مکالمه (Speaking) یا آمادگی برای آزمون‌های استاندارد و بین‌المللی نظیر آزمون‌های زیر می‌توانید کلاس برگزار کنید:

  • آزمون آیلتس (IELTS)
  • آزمون تافل TOEFL (Test of English as a Foreign Language)
  • آزمون TOEIC (Test of English for International Communication)
  • آزمون دانشگاه کمبریج یعنی Cambridge English Exams
  • آزمون PTE Academic (Pearson Test of English Academic)
  • آزمون OET (Occupational English Test)
  • آزمون ECCE (Examination for the Certificate of Competency in English)
  • آزمون Trinity College London Exams

درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی شما: با تمرکز بر روی این مهارت‌های خاص، شما می‌توانید به عنوان یک متخصص در این زمینه شناخته شوید و هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنید.

برای مثال در سایت تدریس خصوصی استادبانک (www.ostadbank.com) که در زمینه معرفی برترین اساتید تدریس خصوصی در هر رشته و مهارتی به خصوص زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند، شما می‌توانید دستمزد تدریس خصوصی زبان انگلیسی برخی از اساتیدی که دروس تخصصی مانند تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی مکالمه را تدریس کرده، متفاوت‌تر و بیشتر از قیمت تدریس خصوصی زبان عمومی آن‌ها مشاهده کنید.

به طور مثال استاد فرهاد حسین آبادی از اساتید سطح VIP استادبانک هستند که با مدرک کارشناسی دبیری زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی تهران (khu.ac.ir) و دبیر رسمی آموزش و پرورش بودن (medu.ir) به مدت ۱۷ سال، در زمینه تدریس خصوصی دروس متوسطه و زبان عمومی به طور میانگین جلسه‌ای حدود ۴۸۰ هزارتومان دریافت کرده اما برای کلاس یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت که نیاز به کلاسی فشرده و محتواهای سنگین‌تر داشته، جلسه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

شش نکته مهم در افزایش درآمد تدریس خصوصی زبان

۵.تدریس در سایت‌های معتبر تدریس خصوصی:

مثال: شما می‌توانید همزمان چند پلتفرم تدریس خصوصی معتبر در دنیا را شناسایی کرده و براساس قوانین خاص آن پلتفرم‌ها، ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام می‌توانید بدون محدودیت‌، با زبان‌آموزان متعدد و متفاوت در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و از طریق سیستم‌های آنلاین، آموزش را شروع کنید. این پلتفرم‌ها شامل موارد زیر است:

iTalki: یک بازار آنلاین است که معلمان زبان مختلف از سراسر جهان را به دانش‌آموزان معرفی می‌کند.

Preply: یک بازار آنلاین است که به معلمان و دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در تدریس زبان به صورت آنلاین همکاری کنند.

Verbling: یک پلتفرم تدریس آنلاین زبان است که معلمان مجرب و با تجربه را به دانش‌آموزان معرفی می‌کند.

Cambly: به دانش‌آموزان امکان مکالمه با معلمان زبان انگلیسی را فراهم می‌کند.

Wyzant: یک پلتفرم تدریس خصوصی آنلاین است که به تدریس درس‌های زبان انگلیسی و مواد تحصیلی دیگر می‌پردازد.

حقوق مدرس خصوصی زبان برای شما: ارتباط با این پلتفرم‌ها، علاوه بر اعتبار بخشیدن به رزومه‌تان و دیده شدن توسط کاربران فراوان، باعث کسب درآمد بالا حتی درآمد دلاری برای‌تان می‌شود.

۶.تدریس در سایت تدریس خصوصی استادبانک:

مثال: شما می‌توانید در سایت تدریس خصوصی ایرانی استادبانک (ostadbank.com) ثبت‌نام کرده و بعد از تایید از طرف تیم کارشناسی آن، در لیست بهترین معلم زبان انگلیسی و اساتید برتر این مجموعه قرار بگیرید. روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی این فرصت را به شما می‌دهد تا با این مجموعه که اعتبار بالایی در بین مخاطبان (اساتید و دانش‌آموزان) خود داشته و تاکنون ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و زبان‌آموز موفق از این پلتفرم خدمات تدریس خصوصی دریافت کرده‌اند، اعتبار کسب کرده و رزمه کاری و تجربیات تدریس خود را در معرض هزاران زبان‌آموز قرار دهید.

ویژگی‌های برتر سایت استادبانک:

  • امکان بازدید روزانه پروفایل‌تان توسط زبان‌آموزان بسیار
  • همکاری با اساتید برتر تدریس خصوصی زبان
  • حفظ اطلاعات شخصی اساتید برای کاربران سایت
  • تیم پشتیبانی فعال در جهت پیگیری مطالبات اساتید
  • امکان ارتقای شغلی برای اساتید زبان
  • برقراری عدالت آموزشی
  • انتخاب تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری
  • ارائه خدمات آموزشی گسترده

درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی شما: با همکاری با این مجموعه رتبه‌بندی می‌شوید و می‌توانید با توانایی‌ها و مهارت‌های تدریس خود، به دلیل رتبه اول این سایت در گوگل و در نزد مخاطبانش، شاگردان فراوانی را جذب کرده و درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی خود را افزایش دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار