امام جمعه خلخال گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تقویت کرده و توطئه‌ دشمنان کشور را خنثی‌ می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 12 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با اشاره به فرمایش معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: مشارکت بالا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه خواهد کرد و توطئه دشمنان را به باد خواهد داد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم گفت: این مردم هستند که با حضور خود در پای صندوق‌های رای این توطئه‌ها را خاموش می‌کنند.

امام جمعه خلخال گفت: دشمنان و استکبار جهانی امروز از آن سوی دنیا باهمراهی رژیم صهیونیستی و انگلیس خائن دست به نسل‌کشی در غزه زده و این ظلم به مردم غزه و فلسطین با سکوت مجامع بین المللی همراه است.

حجت الاسلام کریم اسدی با اشاره به دو بانده کردن جاده اردبیل سرچم گفت: هر مرکز استانی نیازمند وجود بزرگراه است و این که تغییر مسیر مناسب به دلیل سختی اجرای پل‌های بزرگ در مسیر با توجه به سرمای این منطقه و برفگیر بودن در حوالی شهرستان خلخال و کوثر که اکنون در حال مطالعه و اجراست باید با نظر متخصصان امر و نظریه کارشناسان مسلط بر این امر اقدام شود.

وی گفت: هر چند به نظر استان تغییر ۴۸ کیلومتری مسیر در نزدیکی خلخال و کوثر به نفع استان باشد، ولی پیشنهاد خوب این موضوع این است که می‌توان با تغییر مسیر اتصال استان به به مرکز کشور از جاده خلخال - کلور - درام که برف‌گیر نبوده، می‌توان این نفع را به صورت دراز مدت مشاهده کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار