امام جمعه شبانکاره گفت: از استاندار بوشهردعوت می‌کنم به بخش شبانکاره بیاید و با مردم دیدار و گفت‌وگو کند از نزدیک مشکلات و نیازهای مهم و اساسی منطقه را مشاهده و پیگیری کند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 12 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه مدیران، علما و اصحاب رسانه باید انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را جدی بگیرند، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده این نظام تمام تلاش و تبلیغات خود را جهت حضور کمرنگ مردم در صحنه مهم انتخابات به کار بسته اند. البته ملت شریف و عزیز ایران اسلامی هوشیار و بیدار هستند و ان شاء الله و تعالی اینبار هم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات مشت محکمی به دشمنان خواهند زد و نقشه شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات خالصانه معلمان، گفت: آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت نسل آینده را به عهده دارد ما باید نسلی را تربیت کنیم که قدردان و قدرشناس خون مطهر شهدا باشد و بدانند این مملکت به برکت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان به عزت و اقتدار رسیده است.

امام جمعه شبانکاره افزود: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود در بدنه این نهاد ارزشمند و آینده‌ساز کسانی پیدا می‌شوند که به برکت خون مطهر شهدا حقوق بگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما به سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز و دیگر شهدا جسارت و توهین می‌کنند یا با دشمن همصدا و همنوا می‌شوند و ندای زن زندگی آزادی سر می‌دهند. ما این همه شهید ندادیم، خون ندادیم که شاهد این جسارت‌ها و توهین‌ها باشیم؟ جای این‌گونه افراد در بدنه نهاد مهم و ارزشمند آموزش و پرورش نیست.

خطیب جمعه شبانکاره عنوان کرد: ما از دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اجرایی انتظار و درخواست داریم هرکسی که با دشمن هم‌صدا بشود و به شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و دیگر شهدای عزیز میهن توهین بکند جوری برخورد بشود که دیگر کسی جرأت نکند توهین و جسارت بکند.

وی با بیان اینکه دیدار مدیران باعث دلگرمی و خوشحالی مردم می. شود و آن‌ها را به حضور پرشور در انتخابات و آینده نظام امیدوار می‌کند، گفت: مردم عزیز و شریف شبانکاره خواهان دیدار با استاندار بوشهر هستند.

پُردل عنوان کرد: حقیر به عنوان خادم و زبان گویای مردم عزیز بخش از همین تریبون مقدس نماز جمعه که متعلق به مردم عزیز است از استاندار دعوت می‌کنم به بخش شبانکاره تشریف بیاورند و با مردم عزیز بخش دیدار و گفتگو نمایند و از نزدیک مشکلات و نیاز‌های مهم و اساسی منطقه و مردم را مشاهده و پیگیری نمایند. از فرماندار پرتلاش شهرستان و بخشدار شبانکاره درخواست دارم مقدمات این سفر را هر چه زودتر فراهم نمایند.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به نسل پنل‌های خورشیدی ویژه مددجویان توسط کمیته امداد، بیان کود: در راستای فعالیت‌های خدمت‌رسانی کمیته امداد این اداره جهت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان اقدام به اخذ قرارداد با اداره برق استان جهت نصب پنل‌های خورشیدی با تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی نموده است به همین منظور تمامی فرایند تسهیلات ونصب پنل‌های خورشیدی برعهده شرکت وکمیته امداد است؛ لذا از مددجویان تقاضا می‌شود جهت تولید برق و تحکیم پایداری اقتصاد خانواده خود با کمیته امداد تعامل نمایند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار