رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت:با توجه به اعلام شهرداری یزد در خصوص ممنوعیت حفاری در ماه های بهمن و اسفند هرگونه حفاری در شهر یزد توسط هر دستگاه اجرایی در این دوماه، ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 14 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه با توجه به اعلام شهرداری باید همه حفاری‌ها تا پایان دی ماه تمام شود گفت: شهرداری یزد به عنوان متولی شهر،حفاری ها را ممنوع کرده است تا برای مردم مشکل ایجاد نشود درخواست می شود دستگاه‌های اجرایی تا فرصت داده شده حفاری خود را انجام دهند.
 
وی افزود: همچنین اصلاح هندسی میدان بزرگ امام علی (ع) در حال انجام است و خوشبختانه بنا به درخواست تعداد زیادی از مردم، اصلاح هندسی تقاطع ها، میادین و معابر توسط شهرداری در بیش از بیست نقطه از شهر اقدام شده است که قطعا کاهش ترافیک را در بر داشته و رضایت مردم نیز جلب خواهد کرد.
 
سیفی در بخش دیگری  از سخنان خود ضمن گرامیداشت ۱۹ دی سالروز قیام مردم قم ادامه داد: مردم این شهر برای اعتراض به مقاله منتشر شده بر علیه امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات  تجمع اعتراضی داشتند که توسط رژیم ستمشاهی به خاک و خون کشیده شد  اما در گرامیداشت چهلم این شهدا در تبریز تجمع شد و سپس در چهلم این شهدا مردم دارالعباده یزد در محل مسجد روضه محمدیه تجمع داشتند که توسط رژیم شاه تعداد از مردم یزد و تبریز نیز به شهادت رسیدند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: این حرکت ها باعث جرقه و خیزش مردمی برای انقلاب شد و همچنان ادامه یافت تا در بهمن ۱۳۵۷ منجر به پیروزی انقلاب شد و مردم دارالعباده و دارالعلم یزد همواره پای انقلاب و نظام بوده و هستند و هر کجا نیاز شده ،به لحظه و خودجوش در همه صحنه ها از جان و مال خود برای اسلام و انقلاب گذشته اند، یاد همه شهدای عزیز را گرامی می داریم.
 
  سیفی همچنین سالروز شهادت میرزا تقی امیرکبیر گرامیداشت و گفت: امیرکبیر به دلیل اصلاحات زیاد، فعالیت های عمرانی و تأسیس مدرسه علمیه و دارالفنون و مبارزه با انحرافات دینی  مورد دسیسه واقع شد و به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار