فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری باند چهار نفره سارقان سابقه‌دار باطری خودروهای سنگین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 14 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت باطری خودرو‌های سنگین در سطح شهر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۳ گلستان با استفاده از تجهیزات به‌روز و با اقدامات هوشمندانه و با به‌کارگیری منابع و مخبران خود، توانستند هویت سارقان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت آنها، هر چهار نفر را در یک انبار ضایعاتی در حال فروش دو باطری سرقت شده دستگیر کنند.

عرب بیان کرد: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و با بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد که هر چهار سارق سابقه‌دار و معتاد بوده که در نیمه‌های شب به سرقت باطری خودرو‌ها اقدام کرده و آن‌ها را با قیمت پایین‌تری به ضایعاتی‌های سطح شهر می‌فروختند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی پیرامون سرقت‌های احتمالی توسط این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هر چهار متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و با تعیین قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند و امید است احکام بازدارنده‌تری برای این سارقان مانع از تکرار جرم توسط آن‌ها شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار