استاندار آذربایجان غربی به همراه شهردار ارومیه و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، با حضور در مسجد امام هادی محله کشتارگاه با اهالی این منطقه به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 14 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی به همراه شهردار ارومیه و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، با حضور در مسجد امام هادی محله کشتارگاه با اهالی این منطقه به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: محله کشتارگاه حداقل زیر ساخت‌های لازم برای زندگی شهری و امکانات لازم را دارد و مهاجرت تعداد زیادی از مردم مناطق مختلف استان به این محله مشکلات را دو چندان کرده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارشی که امام جماعت محترم مسجد امام هادی (ع) ارائه کردند، گفت: بنا شد در روز‌های آتی جلسه‌ی جداگانه برای تصمیم گیری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خصوصا شهردار ارومیه، مدیر کل ورزش جوانان در رابطه با فضای سبز محله و سرانه فضای ورزشی و رسیدگی به مسائل عمومی منطقه قدم‌های برداشته شود.

معتمدیان در پایان خاطر نشان کرد: مقارن با همین مباحث بعضی از اهالی منطقه مشکلات شخصی خود را که عمدتا در رابطه با کمک‌های مالی و دریافت تسهیلات بود را مطرح کردند که تا جایی که امکان داشته باشد اقدامات مناسب انجام خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار