استاندار سمنان از کم‌فروشی برخی نانوایی‌ها در استان سمنان ابراز تأسف کرد و نظارت جدی بر آنها را از مسؤولان امر خواستار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 16 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به شرایط تأمین اقلام اساسی مردم استان سمنان در نزدیکی سال نو و ماه رمضان بیان کرد: تأمین اقلام موردنیاز مردم و تشدید قیمت و کیفیت، ۲ راهبرد ستاد تنظیم بازار استان سمنان در این زمینه است.

وی افزود: برای نظارت و تأمین و توزیع کالا‌های موردنیاز مردم استان سمنان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و اعضای ستاد تنظیم بازار نیز وظایف خود را به‌درستی صورت خواهند داد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تشدید نظارت بر عرضه از تأکیدات ماست که در ستاد تنظیم بازار نیز بیان شد، گفت:تأمین اقلام اساسی مانند میوه، گوشت، مرغ و. در اولویت‌ها قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه برخی از خبازی‌های استان سمنان متأسفانه کم‌فروشی می‌کنند، بیان کرد: برخورد با متخلفان در دستور کار مسؤولان تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از تأکیدات و راهبرد‌های ما راه‌اندازی بازارچه‌ها و نمایشگاه عرضه مستقیم است، بیان کرد: شهرداران در کمتر از ۱۰ روز باید نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها مبادرت ورزند تا مردم بتوانند اقلام اساسی موردنیازشان را تأمین کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی دیگر از تأکیدات ما که در ستاد تنظیم بازار استان هم به آن تأکید شد، راه‌اندازی بازارروزهاست، گفت: اتاق اصناف مکلف شده تا پیگیر راه‌اندازی و رفع مشکلات بازار روز‌ها در استان باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار