فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 16 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و گسترش چتر اطلاعاتی خود، متوجه انتقال یک دستگاه خودروی پراید سرقتی توسط سارقان به یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار شد.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودروی مسروقه در خرابه‌های روستا و شناسایی اعضای این باند شدند.

آقازاده با بیان اینکه سارقان ۲ مرد و یک زن بودند که طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از محل، یک دستگاه ضبط صوت سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: سارقان پس از سرقت خودرو در شهرستان گرمسار و انتقال آن به یکی از روستاها، قصد اوراق کردن آن را داشتند که با اقدام به‌موقع پلیس به مقصود خود نرسیدند.

آقازاده با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند، از مالکان خودرو‌ها خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه به تجهیزات هشداردهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار