در این مدت 113 مورد بازدید از باغ های تفریحی، اردوگاه های گردشگری و مراکز اقامتی بین راهی بویراحمد انجام شد که علاوه بر دادن تذکرهای لازم به صاحبان برخی از باغ های تفریحی این شهرستان تعداد هشت مورد از آنها به دستور دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شدند
کد خبر: ۱۱۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 20 October 2015
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: هشت باغ تفریحی این شهرستان در شش ماه نخست امسال به دلیل رعایت نکردن موارد قانونی پلمپ شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،محمد حسین زاده، افزود: در این مدت 113 مورد بازدید از باغ های تفریحی، اردوگاه های گردشگری و مراکز اقامتی بین راهی بویراحمد انجام شد که علاوه بر دادن تذکرهای لازم به صاحبان برخی از باغ های تفریحی این شهرستان تعداد هشت مورد از آنها به دستور دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شدند.

وی بیان کرد: از مجموع این هشت باغ تفریحی پلمپ شده در شهرستان بویراحمد پنج مورد پس از دریافت تعهدهای کتبی لازم از صاحبان آنها رفع پلمپ شد.

حسین زاده اظهار کرد: هفته گذشته نشست پیشگیری از وقوع جرم در باغ های تفریحی شهرستان بویراحمد به دستور دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد اداره های میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی بویراحمد سرکشی ها و بازدیدهایی مستمر را به صورت گروهی از باغ های تفریحی این شهرستان داشته و نتیجه آن را ماهانه گزارش دهند.

حسین زاده ابراز داشت: یکی از اهداف و رویکردهای مهم اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم، مسافران و گردشگران در باغ های تفریحی، اردوگاه های گردشگری و مراکز اقامتی بین راهی این شهرستان است.

وی افزود: با آن عده از صاحبان باغ های تفریحی شهرستان بویراحمد که بخواهند به واسطه یک خوشحالی کاذب و زودگذر نظم و امنیت شهر و یا آسایش و آرامش مردم را خدشه دار کنند به طور جدی و قاطع برخورد خواهد شد.

حسین زاده گفت: اداره میراث فرهنگی بویراحمد با تعامل مطلوبی که با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارد آماده پاسخگویی به شکایت های مردم این شهرستان در زمینه تخلفات باغ های تفریحی شهرستان است.

وی بیان کرد: هم اکنون حدود 32 باغ تفریحی، اردوگاه گردشگری و مرکز اقامتی بین راهی در شهرستان بویراحمد وجود دارد.ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار