مهدی دمیرچی، مدیر منطقه برق پردیس شرکت توزیع برق استان تهران گفت: تامین برق فاز ۱۱ پردیس به شکلی است که هر بلوکی ترانس مستقل خود را دارد و این امکان وجود ندارد که برق را یک بلوکی به بلوک دیگر منتقل دهیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 24 January 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی «تهران ۲۰»، مهدی دمیرچی، مدیر منطقه برق پردیس شرکت توزیع برق استان تهران در گفتگوی تلفنی درباره گلایه نواسات برق در واحد‌های مسکونی منطقه ۴ جنوبی_فاز ۱۱_شهر جدید پردیس، اظهار کرد: تامین برق فاز ۱۱ پردیس به شکلی است که هر بلوکی ترانس مستقل خود را دارد و این امکان وجود ندارد که برق را یک بلوکی به بلوک دیگر منتقل دهیم و اینکه در فیلم گفتند برق را به بلوک دیگر منتقل کردند امکان ندارد و ما مشکل این فرد را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال مجری با اشاره به شکایت یک شهروند به اداره برق، گفت: متاسفانه شهروندی که این فیلم را ارسال کردند، آدرس دقیقی را مطرح نکردند، انتظار داریم که این شهروند اطلاعات کاملی را در این زمینه ارائه دهد. همچنین تمامی شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۲۱ (مرکز پاسخگویی به خدمات اعلام خاموشی برق و امور فوریت‌های تماس) جهت ارائه گزارش تماس بگیرند.

دمیرچی ادامه داد: باید تاریخ دقیق نواسات برق مشخص شود. البته از چند ماه گذشته هیچ گونه نواسانی را شاهد نبودیم.

گلایه مردم از نوسانات برق در واحد‌های مسکونی فاز ۱۱ پردیس
خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز در گفتگوی تلفنی در خصوص مشکلات کمبود برق در فاز ۱۱ شهر پردیس، اظهار کرد: پیمانکاری که برای فاز ۱۱ در نظر گرفته شده بود، قرار بود یک پست ۶۳ کیلوولتی را احداث کند و این پیمانکار اینکار را نکرد و برکنار شد و ما با یک خط دیگری داریم برق فاز ۱۱ پردیس را تامین می‌کنیم.

وی افزود: از زمانی که آقای دمیرچی آمده است در برق‌رسانی یک جهش بسیار خوبی صورت گرفته تمام ترانس‌هایی که لازم است برای بلوک‌ها برای برق‌رسانی باید داده می‌شد تماما توسط شرکت عمران خریداری شده و در اختیار شرکت برق قرار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن قدردانی از مدیر منطقه برق پردیس شرکت توزیع برق، گفت: خوشبختانه تمامی ترانس‌هایی که جهت بلوک‌ها و زون‌ها برق رسانی می‌شود، توسط شرکت عمران تهیه و در اختیار شرکت توزیع برق قرار گرفته است.

محبت‌خواه عنوان کرد: به هیچ وجه نمی‌توان این حرف را قبول کرد که برای افتتاح یک بلوک، برق زون دیگر قطع شود؛ چراکه به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: هم‎اکنون در حال مرحله انتخاب پیمانکار جهت اجرای پروژه انتقال یک خط از جاده پورزند به فاز ۱۱ پردیس هستیم که امیدواریم طی یک و دو ماه آینده، کمبود برقی این فاز برطرف شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار