فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان وماموران انتظامی ۲۷ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 26 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال سلمانی بیان کرد : در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای اساسی، جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی با هماهنگی های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله انواع کالاهای ممنوعه ،لوازم خانگی و آشپزخانه، فرآورده های گوشتی،آرد، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو واقلام مصرفی، پارچه، پوشاک خارجی و سوخت قاچاق کشف شد.

وی مطرح کرد :  در اجرای این طرح ۲۷دستگاه خودرو موسوم به شوتی فعال در حمل و جابه جایی کالای قاچاق و تغییر وضعیت داده و هنجارشکن توقیف و ۲۰ متهم نیز دستگیر شدند.

سردار سلمانی  با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی افزود :  با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد کرده و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار