امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : نباید مسئولی در فکر این باشد که اندوخته خودش از پست و مقام و ریاستش چه هست؟ باید دنبال این باشد که چه خدمتی را می‌تواند به مردم داشته باشد، انتظار مردم برای حل مشکل تورم و گرانی انتظار بجایی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 26 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار  بیان داشت :  ما هنوز برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه نیاز به فعالیت داریم، فاصله‌ها زیاد است، برخی از مسئولین کوتاهی داشتند، لازم است که برای مهار تورم و گرانی و اشتغالزایی فعالیت مضاعفی انجام بگیرد که جوان ما بیکار نماند و استعدادهای پرتوانی که دنبال کار هستند، توانشان در خدمت اقتصاد خانواده و کشورمان بکار گرفته شود و رشد اقتصادی سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود :  انتخابات فصل تعیین کننده در تاریخ هر کشوری است، خیلی از مردم از عملکرد نماینده‌ها گله‌مند هستند و این نمایندگانی هستند که خودِ مردم انتخاب کرده‌اند، باید بر خودمان ایراد بگیریم، راه جبران این است با چشم باز شایسته‌ترین کسانی که داوطلب خدمت در این عرصه شده‌اند را انتخاب کنیم، نمایندگی مجلس جایی نیست که به‌ راحتی از آن بگذریم.

 امام جمعه ایلام ادامه داد : تلاش هایی در دور یازدهم مجلس برای حل مشکلات مردم انجام گرفت اما کافی نبوده است، امروز لازم است که مردم پای کار بیایند، نماینده ای را انتخاب کنند که به فکر مردم و جوانان باشد و از ظرفیت های نامحدودی که خداوند در این کشور برای ما قرار داده برای توسعه و ترقی کشور استفاده شود.

وی گفت : امام راحل عزتی در جامعه ما ایجاد کرد که امروز هر ایرانی نسبت به انقلاب اسلامی احساس مباهات کند، امام راحل اسلام و دین را در عرصه جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کرد، خدا را شاکریم که به ملت ایران در این مقطع تاریخی، چنین عزت و توفیقی داد که بتوانند حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار خاطرنشان کرد : ملت ایران اسلامی، مردانه ایستاد و مجاهدت، شهادت و ایثار این مردم هنوز هم ادامه دارد و ما امروز آثار گرانمایه انقلاب اسلامی را در کشور و در سطح جهان می بینیم.

وی  تاکید کرد : رژیم ستم شاهی، بدون درگیری بخش های از سرزمین ایران را تحویل بیگانه داد، مشکل امروز ما در سیستان و بلوچستان به این دلیل است که در زمان رژیم ستم شاهی سرچشمه های هیرمند به شاه افغانستان بخشیده شد، از سوی دیگر قله های مرتفع در شمال کشور به آتاتورک بخشید، تهدیدهایی که در خلیج فارس می خواهند برای ما ایجاد کنند به دلیل این است که با اشاره انگلیس رژیم پهلوی، بحرین را از ایران جدا کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز ارتحال حضرت زینب کبری(س) مجاهد مدافع آرمان شهدای در کربلا، بیان داشت : حضرت زینب کبری(س) توانست تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت و از نهضت کربلا پاسداری کند و با ولایتمداری و تبیین آن حضرت، دشمن نتوانست تاریخ کربلا را تحریف کند و ماندگاری صحیح تاریخ کربلا، مدیون مجاهدت آن حضرت است.

وی اظهار کرد : امروز در شرایطی قرار داریم که باید در برابر سختی ها و ناملایمات مقاومت کنیم چرا که در این برهه سرنوشت ساز تاریخی، نگاه و توجه دوست و دشمن به ملت ایران اسلامی است./ع

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
حاج آقای کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه ایلام سلام علیکم . کارکنان و کارگران از حضرتعالی انتظار داشتند
که حضرتعالی به مصوبه مجلس ودولت مبنی بر افزایش سنوات بازنشستگی کارکنان ، که بخاطر ناترازی صندوق بیمه بازنشستگی و هزینه های بازنشستگان تصویب شده است ، واکنش نشان می دادید .که چرا مجلس جهادی این طرح را به تصویب رسانده است . جالب اینجاست که دولت خود گفته است ، این ناترازی ، از اهمال کاری دولتها بوده است . چرا اهمال کاری دولتها را به گردن کارکنان می اندازند .کارکنان که حق بیمه خود را پرداخت کرده اند .باید جزای گناه نکردشان را بدهند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار