برخورد سه دستگاه تریلی عراقی و ایرانی حامل سوخت در جاده دالاهو - اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه موجب بروز آتش سوزی در این محور ترانزیتی شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 28 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۸ صبح امروز سه دستگاه تریلی شامل ۲ دستگاه عراقی حامل سوخت نفتا و یک دستگاه تریلی ایرانی حامل مازوت در محور دالاهو - سمت اسلام آباد حوالی روستای خسروآباد با یکدیگر برخورد کردند که موجب آتش سوزی شد.

 عبدالحسین زارع افزود: این حادثه زمانی روی داد که ۲ تریلی عراقی حامل نفتا قصد سبقت گرفتن از تریلی ایرانی را داشتند ولی به یکدیگر برخورد کردند که انحراف آنها موجب تصادم با تریلی ایرانی نیز شد.

وی ادامه داد: برخورد این تریلرها با یکدیگر موجب آتش سوزی شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و گروه های امدادی در حال پاکسازی منطقه و مهار آتش هستند.

نفتا نوعی سوخت مایع هیدروکربنی با تبخیر و اشتعال بالا است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: با وجود این حادثه رفت و آمد از جاده جایگزین قدیمی خسروآباد در جریان بوده و مشکلی برای تردد خودروها بوجود نیامده است.

سرهنگ زارع عدم رعایت فاصله طولی از سوی تریلی‌های عراقی را دلیل این حادثه اعلام کرد.

جاده دالاهو - اسلام آباد به طول ۳۶ کیلومتر در مسیر جاده ترانزیتی قصرشیرین و مرزهای خسروی و پرویزخان است که با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق مراوده تجاری دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار