مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده باش نیروهای خدمات شهری کرمانشاه و نمک پاشی مناطق چهار و پنج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ 28 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین محمد موحدی مجد، اظهار کرد: با توجه به بارش برف که شامگاه روز گذشته در شهر کرمانشاه به خصوص مناطق چهار و پنج رخ داده است، آماده باش به تمامی نیروهای خدمات شهری اعلام شد.

وی افزود: تمامی گروه‌های موظف، تا ساعت پنج صبح در حال برف روبی در منطقه پردیس و بزرگراه شهید سلیمانی و نمک پاشی در معابر عمومی شهر بودند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در خصوص یخ زدگی آسفالت معابر به علت برودت هوا، در حال نمک پاشی تمامی بزرگراه‌ها و معابر شهری هستیم.

وی تاکید کرد: به دلیل احتمال بالای یخ زدگی معابر در شهر، از همشهریان انتظار داریم که هنگام رانندگی تفاوتی میان حالت عادی هوا و وضعیت کنونی قائل شوند و احتیاط لازم را رعایت کنند.

موحدی مجد عنوان کرد: بی توجهی برخی رانندگان موجب چند مورد تصادف در بزرگراه‌ها و ترافیک شدید شد و در ساعات ابتدایی صبح امروز، ترافیک سبک در برخی بزرگراه‌ها جریان داشت.

وی تشریح کرد: شن و نمکی که در کنار خیابان‌ها قرار داده می‌شود برای استفاده در همان معبر است، این کیسه‌ها جزو تمهیدات پیشگیرانه است و در زمان بحران استفاده می‌شود، از همشهریان تقاضا داریم که کیسه‌ها را برای مصارف شخصی استفاده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار