رزمایش جهادی هلال احمر گچساران در محلات کم برخوردار آغاز شده و بصورت مسمتر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 29 January 2024

 

به گزارش تابناک از گچساران، جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران با همکاری معاونت جوانان استان کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را در منطقه کم برخوردار گچساران با مشارکت بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده با حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان ، معاونت جوانان ، رییس شعبه هلال احمر گچساران ، جوانان امدادگر، داوطلبان ،کارکنان و با همراهی مدیر مدرسه دخترانه فاطمیه برگزار نمود و خدماتی از جمله برگزاری ایستگاه سلامت کارگاه آموزشی آسیبهای اجتماعی ( خودکشی ) ، گارگاه آموزشی اعتیاد ایستگاه دوستدار کودک ، و برگزاری کلاس آموزشی مهارتهای امدادی و ومسابقات ورزشی برای شرکت کنندگان و دانش آموزان ارایه داد.
لازم به دکر است این کارگاه یک روزه که با هدف مهارت افزایی و افزایش دانش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خودکشی برگزار شد و افراد شرکت کننده مهارت‌های پیشگیری از خودکشی و آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفتند.
گفتنی است : رزمایش جهادی خدمت رسانی با برنامه های طرح تحول و توانمند سازی ۲۰۲۰ – محله کم برخوردار محله رادک ، ارائه خدمات های حمایتی و استقرار تیم سحر و میز خدمت فرهنگی ، آموزشی ، سلامت محور و فراخوان عضویت توسط معاونت جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

رزمایش جهادی هلال احمر گچساران در محلات کم برخوردار آغاز شده و بصورت مسمتر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی مانند خودکشی و اعتیاد این سازمان برنامه توانمندسازی محلات کم برخوردار با عنوان ۲۰۲۰ را اجرایی کرده است.

کاظم فلاحی دوست تاکید کرد: همچنین شرکت کنندگان در طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار از خدمات سلامت مانند تست فشارخون و قند خون و همچنین فضاهای با نشاط غرفه کودکان بهره مند می شوند.

فلاحی دوست تصریح کرد: در صورتی شرکت کنندگان که شرکت کنندگان در دوره های آموزشی امروز دوره های مهارتی تکمیلی را بگذرانند میتوانند در برنامه های هلال احمر استان مشارکت کنند.

وی ابراز کرد: برنامه های تاب آوری خانواده های محلات کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

فلاحی دوست افزود: این کارگاها آموزشی به صورت متمرکز با هدف انتقال دانش و کسب مهارت در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در سطح استان و محلات کم برخوردار شهرستان ها با مشارکت اعضای شرکت کننده در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار