دوشنبه ۹ بهمن استاندار ایلام به منظور پیگیری مسایل و مشکلات حوزه‌ بهداشت و درمان استان و مشکلات حوزه‌ مالی و پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 30 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، در این نشست که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز حضور داشتند، بهرام‌نیا استاندار ایلام درخواست‌هایی را به شرح ذیل از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح نمودند:

۱- تحویل یک دستگاه ام آر آی به استان ایلام (وزیر بهداشت دستور دادند به محض ورود اولین دستگاه ام. آر. آی به کشور، به استان ایلام اختصاص داده و ارسال شود).

۲- بررسی و درخواست یک دستگاه ام. آر. آی توسط جمعیت هلال احمر کشور جهت تحویل به استان ایلام (وزیر بهداشت به معاونت درمان وزارت دستورات لازم را در این خصوص صادر کردند).

۳- مجوز احداث بیمارستان در شهرستان‌های سیروان و هلیلان (وزیر بهداشت به معاونت درمان وزارت دستور لازم را جهت بررسی و مساعدت صادر کردند).

۴- تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بدره (وزیر بهداشت دستور لازم را جهت بررسی و اقدام مقتضی به معاونت توسعه وزارت دادند).

۵- جبران کسری اعتبارات هزینه‌ای پرسنلی، تملک و دارو (وزیر بهداشت دستور لازم را در این خصوص به معاونت توسعه وزارت دادند).

۶- درخواست جبران کسری دانشگاه در خصوص تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هم‌چنین جبران کسری اعتبار دانشگاه (پرسنلی و هزینه‌ای). دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، دستور لازم را به  معاونت توسعه وزارت برای تحقق این مطالبه صادر کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار