جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران در نشست با اصحاب رسانه:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز دهه فجر در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی گفت:به مناسبت این ایام پر شکوه انقلاب و با شعار محوری سال «ایران قوی»،ناحیه سپاه گچساران بیش از ۷۰عنوان برنامه محوری در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 31 January 2024

به گزارش تابناک از گچساران،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز دهه فجر در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی گفت:به مناسبت این ایام پر شکوه انقلاب و با شعار محوری سال «ایران قوی»،ناحیه سپاه گچساران بیش از ۷۰عنوان برنامه محوری در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد کرد.
سعادت اله عزیزی رسالت خبرنگاران در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم عنوان کرد و افزود:دشمنان اسلام مهم ترین کانون و تکیه گاه بعد فرهنگی را جنگ نرم و فضای مجازی می دانند و به هر طریقی می خواهند این انقلاب را کم رنگ و بی خاصیت جلوه دهند.
وی مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب را یک به دهها میلیارد عنوان کرد و اظهار داشت:در زمان قبل از انقلاب کشور ایران جزیره امنی برای کشورهای سلطه گر بود که برای نفوذ شوری سابق آن را تجهیز کرده بودند.
وی با اشاره به عظمت کنونی انقلاب اسلامی به واسطه فرماندهی امام راحل در مبارزه با ظلم و ستم شاهنشاهی ،بیان داشت:این برکت نظام انقلابی به واسطه رهبر فرزانه چون امام خمینی و مردم شیعه بود که توانستند جلوی حکومت ۲هزارو ۵۰۰ساله با حمایت عظیم بلوک غرب بایستند و آنها را کنار بگذارند.
عزیزی یاد آور شد:در طول دوران طاغوت بخش های از ایران به غرب واگذار شد ولی بعد از انقلاب حتی یک وجب از خاک هم ندادیم و این مهم به خاطر خون شهدا ، زجر و تبعید هایی بود که مردم انجام دادن تا این انقلاب به سرحد پیروزی برسد.
وی خاطر نشان کرد: در زمان طاغوت ایران جایگاه بلوک غرب بود ولی الان جرات نمی‌کنند بدون اجازه از آب های سرزمین ما حرکت کنند و اینها از برکت نظام می باشد که باید توسط رسانه ها برای مردم تبعیین و به نمایش گذاشته شود.
عزیزی ،فضا سازی محیطی و تبلیغات ،مدیریت و حضور فعال در برنامه استقبال از لحظه ورود امام ،نواختن زنگ انقلاب در مدارس،عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا توسط جامعه بسیجی،برکزاری میز خدمت و ایستگاه صلواتی و بهداشتی،تقدیر از پیر غلامان اوایل انقلاب،نشست های روشنگری با موضوع بازخوانی دستاوردهای انقلاب،بازدید از واحد های صنعتی کوچک،برپایی ورزشهای مختلف،ارایه خدمات حقوقی و مشاوری رایگان ،بازدید از مزارع کشاورزی نمونه،برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر و برگزاری جشن ده شب در ده محله در حوزه بسیج خواهران را از مهم ترین عناوین برنامه های دهه فجر عنوان کرد.
وی همچنین برگزاری مسابقات بومی ،محلی،برگزاری کارگاه حجاب و عفاف،برگزاری سرودهای پاتوقی در مرکز شهر،برگزاری اردوهای جهادی توسط حوزه مقاومت جهت محرومیت زدایی و کمک به افراد محروم،سرکشی از خانواده معظم شهدا،تجلیل از کسبه امین،اهدا خون،برگزاری نشست سواد رسانه ای،برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و یادواره شهدای دانش آموزی را از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت سپاه در این دهه برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار