فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: چهار موهبت رهبری، اسلام، ملت و آرمانگرایی موجبات سربلندی را برای کشور ما به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 01 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز پنجشنبه (دوازدهم بهمن ماه) در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور که با حضور مسئولین استان در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: امام(ره) معجزه قرن بود و به ما عزت و خودباوری داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) اسلام را طور دیگری تفسیر کرد و با همین نگاه بود که به ما قدرت داد و توانسته‌ایم در طول این سال‌ها همه چالش‌ها را به سلامت پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا بیشترین تسلیحات و بودجه نظامی را دارد و به گونه‌ای که سال گذشته ۸۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی داشت اما می‌بینیم همین گروه‌های مقاومت در یمن آنها را زمین گیر کرده‌اند و این حاصل فرهنگ و ادبیاتی است که امام(ره) بنا نهاده است.

وی عنوان کرد: امروز ما در نبرد بزرگی قرار داریم و دشمن به دنبال این است که توجه ما را از مسائل فلسطین دور و به مسائل امنیتی داخلی معطوف کند و اتفاقی هم که در کرمان افتاد براساس همین راهبرد دشمن بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آن‌ها اعتقادشان این بود که ما به این اقدام آن‌ها پاسخ نمی دهیم و به نوعی آن‌ها به دنبال آزمایش ما بودند تا ببینند پاسخی خواهیم داد یا خیر و اگر پاسخی نمی‌دادیم برآورد آنها این بود که قدرت بازدارندگی ما کم شده است، اما وقتی با قدرت به این اقدامشان پاسخ دادیم فهمیدند که نظام ما در اوج اقتدار قرار دارد و حساب کار دستشان آمد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: ما مسئولین نمی‌توانیم ادعای انقلابی بودن و ولایت مداری داشته باشیم، اما دوران سیاه گذشته و رژیم طاغوت را منع نکنیم، برخی به دنبال تطهیر دوران پهلوی هستند و در مقابل آن‌ها همه ما وظیفه داریم که هم دوران سیاه گذشته و هم دستاوردهای بی شمار انقلاب را به خوبی تبیین کنیم.

وی افزود: امروز جهاد تبیین بر عهده همه مجاهدان است و باید به درستی به این موضوع بپردازیم تا دشمنان نتوانند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال برده و دوران طاغوت را آن‌گونه که خودشان می‌خواهند جلوه دهند.

ریحانی تشریح کرد: انتخابات اسفندماه به تقابل جبهه حق و شیاطین تبدیل شده است. اگرچه عده‌ای از گرانی، اوضاع اقتصادی، سوء مدیریت‌ها و مابقی مسائل کشور گلایه دارند، اما هیچ‌گاه از نظام رو برنمی‌گردانند و همواره پشتیبان نظام هستند.

وی ابراز کرد: ارزیابی دشمن این است که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت مردمی خود را از دست داده، لذا همه وظیفه داریم این موضوع را به مخاطبین خود بگوییم که شرکت در انتخابات دفاع از نظام است و جامعه را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما چهار موهبت بزرگ داریم که ما را سربلند خواهد کرد، اولین موهبت رهبر بزرگی است که داریم، موهبت دوم مکتب بزرگ ما یعنی اسلام است، موهبت سوم ملت بزرگی است که ۴۴ سال مقابل همه توطئه های دشمنان ایستاده است و موهبت چهارم هم آرمان بزرگی است که داریم و بر این اساس آینده از آن ما است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار