فرماندار سیروان گفت : ۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سیروان به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر افتتاح می‌شود، که از این تعداد ۱۸ طرح عمرانی و ۲ طرح اقتصادی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 03 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شریفی بیان داشت :  این طرح‌ها شامل احداث واریانت چشمه‌چاهی، توسعه ساختمان فرمانداری سیروان، اجرای طرح هادی روستایی در ۴ روستا، افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان، احداث ساختمان زیست‌پزشک و زایشگاه لومار، رادیولوژی ایستا مرکز لومار، ایجاد یک سایت تلفن و اینترنت همراه ایرانسل، تعویض و ارتقاء چاه‌های آب ایستگاه پمپاژ روستای سراب‌کلان، اجرای خط انتقال اضطراری ۲۵۰ میلی‌متری لومار به طول یک هزارو ۳۰۰ متر، اصلاح شبکه داخلی و تامین روشنایی معابر ۴ روستا، احداث زمین چمن مصنوعی دبیرستان فضیلت لومار، کمک به تکمیل ۳ واحد منزل مددجویی و تامین ماشین‌آلات شهرداری لومار هستند.

وی اظهار داشت : با اجرای این پروژه‌ها برخی مشکلات زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان برطرف می‌شود، برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۹۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و زمینه اشتغال‌زایی ۲۹۰ نفر به صورت غیرپایدار در حین اجرا را فراهم کرده است.

وی ادامه داد :  افتتاح واریانت چشمه‌چاهی یکی از آرزوهای دیرینه مردمان این دیار بوده که پس از ۱۷ سال توسط دولت کار و کرامت به اتمام رسیده است، واریانت چشمه‌چاهی یکی از مهم‌ترین مسیرهای این شهرستان است که ضمن حذف نقاط حادثه‌خیز، ۸ کیلومتر شهرستان را به مرکز استان نزدیک می‌کند.

شریفی افرود : اجرای طرح هادی ضمن ساماندهی مبلمان روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت به شهرها می‌شود، شهرستان سیروان دارای بیش از ۶۰ روستا است که طرح هادی در آن‌ها به اتمام رسیده و یا در حال اجرا است و از لحاظ سایر زیرساخت‌ها همچون آب، برق، مخابرات، آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت و... اقدامات قابل قبولی انجام شده که خروجی آن رضایتمندی مردم بوده است.

فرماندار سیروان گفت : با افتتاح ساختمان زایشگاه لومار مشکلات مردم در این حوزه برطرف می‌شود و مرکز بهداشتی درمانی لومار نیز به تجهیزات پزشکی روز مجهز خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار