رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: نیروهای راهور در حال آماده باش هستند و از رانندگان تقاضا داریم که فاصله طولی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 02 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین محمد حیدری، اظهار کرد: از بامداد شب گذشته بارش آغاز و باعث لغزندگی سطح معابر شده است، با توجه به اینکه از قبل پیش بینی‌های لازم بین پلیس راهور و شهرداری کرمانشاه انجام گرفته بود، نمک پاشی طی شب به موقع انجام گرفت.

وی افزود: مورد خاص و گره ترافیکی به علت یخبندان نداشتیم، همچنین به علت تردد کمتر در روزهای تعطیل گره ترافیکی وجود نداشت، امروز هم نمک پاشی در معابر به خصوص معابر جنوبی شهر انجام گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد در حال حاضر عادی و روان است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد، اما توصیه ما به رانندگان این است که رانندگی آنها در سطح معابر متفاوت با شرایط عادی باشد.

وی بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی از اقدامات لازم است، همچنین در صورت تصادف خودروهای خود را تا زمانی که نیروهای ما حضور می‌یابند به سمت راست خیابان هدایت کنند.

حیدری تشریح کرد: با توجه به اینکه در معابر درون شهری و برون شهری بارش برف داریم، لازم است رانندگان تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند،‌ همچنین از ترددهای غیر ضروری خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ما در حال حاضر در قالب ۳۵ تیم دشتی در سطح معابر فعال هستند و با هماهنگی شهرداری کرمانشاه کیسه‌های نمک در کنار خیابان‌ها دپو شده تا در صورت لزوم از آنها استفاده شود.

برچسب ها: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار