مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در سال نخست اجرای طرح مردمی «کاشت یک میلیارد درخت در کشور» بیش از سه میلیون اصله نهال در این استان تولید شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 04 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ظهر امروز در جلسه افزایش هماهنگی استانی در راستای اجرای طرح مردمی کاشت میلیارد درخت در کشور اظهار کرد: در راستای اهداف سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای محقق شدن این طرح در چهار سال و کاشت سه نهال در سال توسط هر ایرانی و تأکیدات رئیس‌جمهور بر اجرایی شدن منویات رهبری در زمینه کاشت یک میلیارد درخت در زمان مقرر، در سال نخست اجرای این طرح بیش از سه میلیون نهال به‌صورت مشارکت مردمی در این استان تولید شده است.

وی اضافه کرد: این امر با استفاده از ظرفیت سه نهالستان استان سمنان و برای تحقق تعهدات چهار ساله تولید ۱۰ میلیون درخت محقق شده است.

محمد خوش‌قدم، معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان و جهادگران استان در راستای اجرای طرح مردمی کاشت درخت در استان سمنان از آمادگی کامل سپاه و بسیج و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجرای این طرح در استان خبر داد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار