امام جمعه ایلام گفت : ارائه خدمات همه جانبه به مردم و قشر نیازمند، از مصادیق بارز برقراری عدالت در جامعه است.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 05 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام و المسلمین الله کریمی تبار بیان داشت : امروزه با اینکه شاهد مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم اما میزان توسعه در کشور و سطح رفاه جامعه قابل مقایسه با رژیم ظالم طاغوت نیست.

وی افزود :  امروزه با قدرت نمایی جمهوری اسلامی در منطقه که با استقبال و همراهی مردم و کشورهای منطقه صورت می‌گیرد هیمنه و قدرت استکبار جهانی و همراهان آن در منطقه شکسته شده و به زودی شاهد انزوا و شکست های بیشتر آمریکا و دیگر قدرت‌های جهانی در منطقه خواهیم بود.

امام جمعه ایلام ادامه داد : انتخابات هم اکنون از مهم ترین مسائل روز کشورمان بوده و همه ما وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر تمام تلاش‌های دشمنان این است که با بزرگ‌نمایی مشکلات و هجمه‌های همه جانبه مردم را نسبت به آینده نظام و کشور بدبین و مأیوس کند.

پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز اظهار کرد : امسال با برنامه ریزی صورت گرفته بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان صرف خدمت رسانی به مردم نیازمند استان خواهد شد.

وی گفت : برنامه‌هایی همچون تأمین مسکن، اشتغال آفرینی و خدمات گوناگون حمایتی با محوریت توانمندسازی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان قرار دارد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار