سرپرست فرمانداری نهبندان از برگزاری تریبون آزاد در این شهرستان خبر داد و گفت: تلفیق میز و میدان هنر دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 05 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مهدی مرادی، سرپرست فرمانداری نهبندان امروز در جلسه راهکار‌های افزایشی مشارکت در جمع گروه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اصحاب رسانه در نهبندان اظهار داشت: شهرستان نهبندان بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت دارد و ما باید به مطالبات و خواسته‌های مردمی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۸ سفر مسوولان کشوری و شهرستانی به نهبندان داشته ایم، افزود: استاندار خراسان جنوبی ۱۹ سفر و مدیران کل ما ۵۲۲ سفر به این شهرستان داشته اند.

وی افزود: در دولت انقلابی چیزی به عنوان سیاست کاری وجود ندارد، هر دولتی خدماتی ارائه داده است لذا باید نسبت به توسعه شهرستان نگاه خودمان را عوض کنیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان ادامه داد: بیشترین حضور در انتخابات را در نهبندان داشته ایم و امسال هم باید این مهم در شهرستان با کمک مردم محقق شود.

وی با اشاره به این که تلفیق میز و میدان هنر دولت سیزدهم است تصریح کرد: باید دغدغه‌های مردم با همراهی و همدلی مسوولان در محیط پیگیری و رفع شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان اظهار کرد: به توده‌های مردمی نه شخصیت‌های مردمی باید توجه کرد، نخبگان هم باید نظرات خود را به ما ارائه دهند.

مردای تصریح کرد: از ابتدای دولت انقلابی ۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان نهبندان هزینه شده است.

به گفته وی توسعه شهرستان در حوزه برق و احداث پست ۱۳۲ کیلوولت در نهبندان، انتقال آب از دریای عمان و یا انتقال گاز به استان و نهبندان از خدمات بی نظیر دولت سیزدهم در این منطقه است.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: نهبندان ۸ سردار و شخصیت‌های بی نظیری دارد، باید به نخبگان توجه و به عنوان وظیفه از نظرات آن‌ها استفاده کنیم.

مرادی با اشاره به خام فروشی مواد معدنی گفت: با توجه به ظرفیت‌های معدنی خوب باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب کنیم.

وی از برگزاری تریبون آزاد در نهبندان خبر داد و گفت: در این تریبون‌ها باید بیشتر پیشنهاد داد چرا که رسانه نباید محل مناقشه باشد بلکه باید محل تولید فکر باشد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار