مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در سال جاری در قالب طرح خاطره‌نگاری تعداد ۸۵ هزار سند از خاطره‌های خانواده‌های ایثارگران ثبت، ضبط و جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ 05 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک عید مبعث رسول مکرم اسلام(ص) به پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به تعداد یک هزار و ۸٠ نفر از افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: در سال جاری نیز مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای تعداد ۶۵٠ نفر از افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

وی با تقدیر ار همراهی رسانه‌ها با این نهاد، تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان پشتیبان و بازوی همه دستگاه های اجرایی می توانند با درج اقدام های چند ساله پیروزی انقلاب اسلامی در راستای امید آفرینی جامعه نقشی مهم و تاثیر گذار ایفا کنند.

اسدی افزود: اطلاع رسانی های به موقع در رابطه با اقدام‌های دولت در این برهه از زمان با توجه فرا رسیدن ۲۲بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری می‌تواند بار دیگر حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه را در این ۲ رویداد مهم رقم زده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان باشد.

وی با اشاره به اینکه ایلام در زمینه جمعیت جامعه ایثارگری استان ایلام جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۵ هزار و ۷٠٠ نفر جانباز، ۳ هزار شهید و ۳۳۷ نفر آزاده هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یکی از خدمات مهم این نهاد را دیدار با جامعه هدف عنوان و تصریح کرد: تعداد ۱۲هزار دیدار با خانواده های ایثارگران در قالب طرح سپاس در سطح استان ایلام امسال انجام شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ هزار و ۵٠٠ نفر از شاغلان دستگاه های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی اجرای این طرح در زیر مجموعه‌های وزارت نفت در استان که حدود ۸٠٠ نفر هستند، در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستانهای مهران، دهلران و ایوان امسال انجام شده است، گفت: در سال اخیر ساماندهی گلزار ۳۵٠ شهید بخش صالح آباد شهرستان مهران، ساماندهی مزار مبارک ۹۲ شهید گلزار شهدای شهرستان دهلران و همچنین ساماندهی مزار ۳۷۳ شهید گرانقدر در شهرستان ایوان از جمله مهمترین اقدام های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار