مدیرکل بنیاد شهید ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: در سال جاری نیز مبلغ ۱٠٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۶۵٠ نفر واجد شرایط پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 06 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر بیان داشت: رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در صحنه بوده و همراه خانواده‌های شهدا هستند، در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر جانباز، بیش از ۳ هزار نفر شهدا و ۳۳۷ نفر را آزادگان تشکیل می‌دهند. 

وی افزود: ایلام یکی از استان‌های پیشرو در زمینه آگاهی‌بخشی به صورت واقعی در جامعه و در موضوع خانواده آزادگان و شهدا است، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کل جمعیت استان را ایثارگران تشکیل می‌دهند، ۱۸ درصد خانواده شهدا و جانبازان هستند. 

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، ادامه داد: در بحث طرح سپاس که دیدار از خانواده شهدا و جانبازان است، بیش از ۱۲ هزار دیدار در سطح کل استان و از اول سال تاکنون انجام شده است. 

اسدی خاطرنشان کرد: در طرح سپاس توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار، امام جمعه ایلام و شهرستان‌ها، معاونین استاندار، فرمانداران، سپاه پاسداران و مرزبانی و دیگر دستگاه‌ها انجام می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. 

مدیرکل بنیاد شهید ایلام با اشاره ساماندهی گلزار شهدا نیز گفت: در این راستا فاز دوم گلزار شهدای صالح آباد، گلزار شهدای سیداکبر دهلران و فاز اول گلزار شهدای حاجی حاضر ایوان که نیازمند مرمت بودند قبل از هفته دفاع مقدس سال جاری انجام شد.

وی عنوان کرد: ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا و جانبازان، از اولویت‌های بنیاد است، تاکنون بیش از ۸۵ هزار سند در استان گردآوری شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴ هزار و ۵٠٠ نفر از شاغلان دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی اجرای این طرح در زیر مجموعه وزارت نفت که حدود ۸٠٠ نفر هستند در حال انجام است.

وی افزود: سال گذشته مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و ۸٠ نفر از فرزندان ایثارگران استان که فاقد شغل هستند، توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: در سال جاری نیز مبلغ ۱٠٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۶۵٠ نفر واجد شرایط پرداخت می شود.

اسدی در پایان یادآور شد: سال گذشته نیز ۷۷۵ فقره تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار