مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن اشاره به اینکه تهرانی‌ها در «شور نیکوکاری» بالغ بر 5 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: 90 درصد از کمک‌ها تا پایان سال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ 08 March 2015

تبارک سبحانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آمار کمک‌های جمع‌آوری شده در شور نیکوکاری امسال اظهار داشت: در این زمینه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان جمع‌آوری شده که البته این آمار به روزهای گذشته برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آمار جدیدی از کمک‌های جمع‌آوری شده به دست نیامده و طی روزهای آتی آمار نهایی اعلام خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در شور نیکوکاری امسال آغاز شده است، گفت: بخش عمده‌ای از کمک‌ها توسط انجمن اولیاء و مربیان مدارس و بخش دیگری نیز توسط مجموعه امداد و هیأت امنای مساجد و معتمدین توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته 7 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جدید افزایش یابد.

وی در خصوص میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران گفت: به طور معمول 20 درصد کمک‌ها نقدی و 80 درصد از کمک‌ها غیرنقدی و کالا بوده ضمن اینکه میزان قابل توجهی از کمک‌های جمع‌آوری شده در بین استان‌های محروم توزیع خواهد شد.

سبحانی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود 90 درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده در شور نیکوکاری تا قبل از پایان سال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار